O2 postbank mo2biel
Geplaatst: 15 mei 2003 15:21
Begin maart kreeg ik van de postbank een geweldige actie om een O2 mobiel te kopen met een 2 jarig abonnement. Dus ik heb gelijk de kaart ingevuld en opgestuurd. Volgens de beschrijving zou ik binnen vier weken wat horen. Voor de zekerheid informeer ik eind van de maand bij O2 omdat op de website, waar je de status van de bestelling kunt zien. Mijn aanvraag is omdat ik in de database onbekend ben nog steeds niet is verwerkt. Dus op aanraden van O2 heb ik via de internet site van de postbank opnieuw een aanvraag ingedient. Ik heb geverifieerd bij O2 dat ik dan geen 2 mobiele telefoons krijg. Op 6 april heeft O2 een brief verstuurd met mijn ophaalbericht. Echter hoe is het mogelijk naar het verkeerde adres. Nou weet de postbank al tijden mijn adres, de aanvraag bevatten de goede gegevens zowel op de invulkaart als op de internetsite van de postbank. Duidelijk een fout van O2 dus. Ik heb 7 mei O2 gebeld, omdat ik nog steeds geen afhaalbericht heb ontvangen. O2 voeg aan mei of ik op het verkeerde adres het bestelformulier zou kunnen ophalen. Ik zeg wat moet ik doen als ze het niet meer hebben? O2 zei: "even wachten. we sturen het ophaalbericht opnieuw op!". Ik heb toen aan de telefoon duidelijk het goede adres doorgegeven. Dinsdag 14 mei heb ik O2 weer gebeld. Nog steeds geen afhaalbericht ontvangen. Volgens de actieprocedure is het mobiel bij de Belcompany allang teruggestuurd naar O2 en wordt de aanbetaling na 3 weken weer teruggestort. Ik heb op 14 mei ongerust teruggebeld omdat ik nog steeds niks heb ontvangen en ik zoiets heb dat deze aanbieding niet meer voor mij geldt vanwege O2. Volgens O2 liep ik op de zaak vooruit en moest ik nog even geduld hebben, want op 13 mei is het ophaalbericht echt de deur uitgegaan. Nu 17 mei heb ik nog steeds geen afhaalbericht ontvangen. Ik weet niet wat ik met O2 aanmoet en welke stappen ik nog kan ondernemen om toch nog aan de actie mee te kunnen doen.
(Wordt nog vervolgd)
(Wordt nog vervolgd)