Pagina 1 van 1

de vakantieman die niet reageerd

Geplaatst: 20 dec 2008 00:36
door overbeek1
wij hebben de meubels gekocht bij sanders meubelstad in eindhoven, wat een perfecte zaak is.
Na levering bleek dat de meubels op geen enkele manier schoon te krijgen zijn van plekken zoals vingers enzo.
Na de meubelman te hebben gebeld, gemaild, geschreven, nogmaals gemaild, gemaild en gemaild te hebben zijn ze wezen kijken.
Het enigen wat ze wisten is: ik heb de zelfde meubels(tuurlijk) en heb ze bij levering geschuurd en gelakt.
Ja zeker, "nieuwe meubels moet je opnieuw schuren en aflakken, belachelijk.
Na navraag bij sanders meubelstad bleek het andwoord van de meubelman nergens op sloeg.
Dus maar weer contact gezocht met hun, wat een drama is , we hebben een brief en emails geschreven maar geen enkel leven van de meubelman. we zijn des :evil:

Re: de vakantieman die niet reageerd

Geplaatst: 20 dec 2008 07:38
door 16again
Voor garantie/klachten/service mag Sanders een andere partij langs sturen.
(de meubelman doet dit voor meerdere winkelformules, allen van dezelfde eigenaar)
Worden je klachten echter niet naar tevredenheid opgelost, dan moet je je nu verder beklagen bij Sanders.
-doe alles schriftelijk
-stel Sanders in gebreke voor levering ondeugdelijk product
-geef een redelijke termijn om klacht alsnog te herstellen.(3 a 4 weken)
-geef aan , dat indien probleem niet in die termijn is opgelost, u de zaak aan de geschillencommissie zal voorleggen, om te kijken of die ook oordelen dat je nieuwe meubels zelf moet schuren & aflakken.

Re: de vakantieman die niet reageerd

Geplaatst: 20 dec 2008 08:14
door sjoegel
Heb je teak meubels gekocht ?