Pagina 1 van 1

O2 maakt het onmogelijk om je belminuten tegoed op te vragen

Geplaatst: 11 apr 2003 10:05
door Wouter
Bij O2 is het (nog steeds) onmogelijk om je belminuten tegoed op te vragen. Ook het bedrag waar je factuur op staat kan je niet controleren, en je moet maar geloven dat het klopt wat O2 je thuisstuurt. Zodra je hun klantenservice belt (1200) krijg je te horen dat het technische moeilijk te realiseren is....!?!?! Waarom hebben providers als Vodafone dit dan wel...misschien moeten ze is wat profesioneler personeel aannemen.

En die telefoonteller in je telefoon is ook niet nuttig hiervoor, omdat ik het abbonement heb waarbij je 500 minuten krijgt naar O2 en vaste telefoonnummers. Maar bel je bijv. naar een Dutchtone/Orange telefoon dan betaal je gewoon 15 cent per minuut. Dus is die teller in me telefoon niet te vertouwen.

Kan hier niets aan gedaan worden ? Een soort van EIS stellen dat ze dit binnen een bepaalde tijd klaar moeten hebben ?

Re: O2 maakt het onmogelijk om je belminuten tegoed op te vragen

Geplaatst: 12 apr 2003 22:32
door koos
Zet aan het begin van de maand even je uren-teller van je mobiel op nul.(uitgaande gesprekken)

Re: O2 maakt het onmogelijk om je belminuten tegoed op te vragen

Geplaatst: 12 apr 2003 22:50
door carl
Ja precies dan telt ie natuurlijk wel alle uitgaande gesprekken, maarja als je weet dat je ook andere nummers gebeld hebt kan je wel meer dan 500 min, zonder je zorgen te maken dat die bundel op is. Maar je hebt gelijk dat andere providers het wel eenvoudig kunnen online, of via een nummer.... ID voor o2?? :-)

Voor o2 is het natuurlijk wel relxd dat mensen niet weten hoe hoog hun rekening is. Orange doet dat beter met alles in 1 bundel. Maarja daar betaal je ook voor want die abbo's zijn absoluut niet aantrekkelijk qua prijs. Tis maar waar je voor kiest he...

Re: O2 maakt het onmogelijk om je belminuten tegoed op te vragen

Geplaatst: 30 apr 2003 13:12
door Annabel
Dag,

Houd het zelf een beetje bij, dan kom je ook niet voor vervelende verrassingen te staan.
Maar natuurlijk wel opmerkelijk dat O2 niet zo'n service biedt. Bewijst dat ze graag geld willen verdienen - wie niet - maar met hun werkwijze stoten ze veel klanten en toekomstige klanten af.
En moet ik trouwens nog O2 zeggen? Het lijkt erop dat ze weer Telfort gaan heten, lijkt op het verhaal van travestiet Jan die zich laten ombouwen tot Janneke en na een aantal jaar toch weer koos om Jan te gaan heten.

Groetnis,

Annabel

Re: O2 maakt het onmogelijk om je belminuten tegoed op te vragen

Geplaatst: 01 mei 2003 14:26
door Carl
Ik las in een interview met de directeur van Telfort(o2) dat ze na de naamsverandering, wel van plan zijn om online inzicht te krijgen in de kosten.

Re: O2 maakt het onmogelijk om je belminuten tegoed op te vragen

Geplaatst: 05 mei 2003 10:39
door Lammert
Waar heb je dit gelezen dan?

Re: O2 maakt het onmogelijk om je belminuten tegoed op te vragen

Geplaatst: 05 mei 2003 12:08
door Nicolle van den Berg
De teller op je telefoon werk absoluut niet precies, daar kun je beter niet op vertrouwen. Want zo'n belbundel is alleen bedoeld voor nummers binnen Nederland, en de extra kosten die boven de belbundel komen lopen als snel op bijvoorbeeld voor 0900 koopnummers of buitenland en dat staat natuurlijk wel op de teller van je toestel.......een klachtbrief schrijven werk ook wel eens. Succes. Ben ik toch blij met Vodafone

Re: O2 maakt het onmogelijk om je belminuten tegoed op te vragen

Geplaatst: 21 mei 2003 21:44
door anoniem
Even inhaken op het bericht van Carl...

Je moet niet al het nieuws uit de media geloven...
Dus nog even een half jaartje afwachten...

O2 --> Telfort!!!

Greets!

Re: O2 maakt het onmogelijk om je belminuten tegoed op te vragen

Geplaatst: 30 aug 2003 03:42
door Gast
overal is het duidelijk te zien wat je verbruik is van iets.
of het nou in een taxi is of thuis je gas of electrameter.

daar bij telfort is dat niet mogenlijk,omdat ze het gewoon niet willen.
kunnen ze lekker aanrommelen