LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort Mobiel, nummer van een ander op mijn factuur

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
PapaJan

Telfort Mobiel, nummer van een ander op mijn factuur

Ongelezen bericht door PapaJan »

Omdat ik er vooralsnog niet uitkom met Telfort, doe ik hier mijn verhaal over mijn ervaringen met mijn Telfort GSM abonnement.

In mei 2008 ben ik Telfort klant geworden, met nummerbehoud, in te gaan in september. Op de wisseldatum sim kaart gewisseld, alles werkt perfekt.

Vervolgens kijk ik naar mijn eerste factuur, blijkt dat er twee telefoonnummers op mijn factuur staan, belkosten berekend vanaf augustus. Andere nummer heeft niets met mij te maken.

Gebeld: Komt wel goed meneer, is nieuw abo, opstartprobleem, alles wordt rechtgetrokken en verrekend.

Volgende factuur zelfde probleem. Ik bel weer. Jongeman denkt dat ik kennelijk onder een abo wil uitkomen, weigert beleefd om de klacht in behandeling te nemen.

Ik bel het vreemde nummer op mijn factuur, spreek voicemail in, word teruggebeld door een meneer van een glashandel uit Friesland, 300 km van mij vandaan. Ja, ze waren op Telfort over met de zaak, scheelde geld, maar wat een gedoe allemaal...

Bel maar weer eens naar Telfort. Vriendelijke jongedame aan de lijn. Gaat enthousiast uitzoeken, komt er achter dat ik gelijk heb (moet wel via mijn wachtwoord buitenom inloggen, omdat ze het op haar scherm niet kan zien...) Ze belt mij zelfs netjes terug. Inderdaad, klopt niks van, ze gaat de klacht "doorzetten".

Volgende factuur: niets veranderd. Betaal weer voor de glashandelmeneer. (Die gelukkig geen familie in Bagdad heeft...) Ik bel weer naar Telfort. Jongeman raadt mij aan "voortaan direct een schriftelijke klacht in te dienen". Voortaan? Grrrrrrr..... Tevens meldt hij, letterlijk: "Ik kan verder niets voor u doen, ik ben namelijk van de klantenservice." Woehaaaaa....

Ik zet alles op schrift, en ik Web-mail, E-mail, fax en post mijn klacht.

Nu, twee weken later, krijg ik E-mail... sorry... we kunnen de bijlage niet openen. Ik plak de tekst in een antwoordmail, en stuur deze terug. Prompt antwoord: Ik kan uw klacht niet in behandeling nemen, maar stuur deze naar de desbetreffende afdeling.

Een hopeloos gevoel bekruipt me. Ik begrijp wat er gebeurt als ik de machtiging intrek en niet betaal... dan gaat m'n foon op slot, en krijg ik de deurwaarder. Dus... ik betaal maar gewoon... inclusief de rekening van een glaszetter uit Friesland. Geen enorme bedragen, maar voor een gewone loonslaaf toch echt vervelend.

Is er iemand die een zinvolle tip heeft, hoe ik een breekijzer in deze situatie kan zetten? Ik word er echt moedeloos van.

Groeten

Jan

alfatrion

Re: Telfort Mobiel, nummer van een ander op mijn factuur

Ongelezen bericht door alfatrion »

Is de geschillencommissie een idee?

PapaJan

Re: Telfort Mobiel, nummer van een ander op mijn factuur

Ongelezen bericht door PapaJan »

Bedankt Alfa... als ik daarheen ga zal ik het uiteindelijk wel winnen.... maar dan ben ik al zoveel ellende verder. Ik wil graag heel even de aandacht van Telfort, gewoon NU, en dat ze het even oplossen.

Er is eigenlijk helemaal geen geschil... er is een stommiteit... even knop omdraaien... opgelost!

Gesloten