Dode pixel, geen garantie?
Geplaatst: 23 dec 2008 00:31
Ik heb vandaag (of gister; maandag) een nieuwe monitor gekocht. Deze heb ik gewoon afgehaald in de winkel. Aangezien het een winkel is zonder showroom, maar echter een kantoortje waar je kan bestellen en een afhaalbalie, heb ik het scherm niet vantevoren kunnen bekijken.
Toen ik het scherm later vandaag aangesloten had op mijn laptop, viel het me op dat er een dode pixel* in zat. Ik heb vrijwel direct het scherm weer ingepakt en ben ermee terug gegaan naar de winkel.
Hier vertelde ze mij dat ze zich aan de richtlijnen van Samsung houden en dat ze geen garantie kunnen geven.
Aangezien ik een scherm van ongeveer 330 koop, mag ik toch wel verwachten dat deze naar behoren werkt en helemaal goed is?
Zijn er mensen met ervaringen hiermee of mensen die een eventuele oplossing hebben, zodat ik alsnog een scherm kan ontvangen zonder dode pixels?
Even voor de duidelijkheid:
- Het scherm is een Samsung T240 (24")
- * = het zijn eigenlijk 2 dode subpixels naast elkaar, de blauwe subpixel doet het wel
- Ik heb hem afgehaald, koop op afstand geldt dus helaas niet...
Toen ik het scherm later vandaag aangesloten had op mijn laptop, viel het me op dat er een dode pixel* in zat. Ik heb vrijwel direct het scherm weer ingepakt en ben ermee terug gegaan naar de winkel.
Hier vertelde ze mij dat ze zich aan de richtlijnen van Samsung houden en dat ze geen garantie kunnen geven.
Aangezien ik een scherm van ongeveer 330 koop, mag ik toch wel verwachten dat deze naar behoren werkt en helemaal goed is?
Zijn er mensen met ervaringen hiermee of mensen die een eventuele oplossing hebben, zodat ik alsnog een scherm kan ontvangen zonder dode pixels?
Even voor de duidelijkheid:
- Het scherm is een Samsung T240 (24")
- * = het zijn eigenlijk 2 dode subpixels naast elkaar, de blauwe subpixel doet het wel
- Ik heb hem afgehaald, koop op afstand geldt dus helaas niet...