LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] abonnement Vodafone verlengd ondanks opzeggen

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
odette123

abonnement Vodafone verlengd ondanks opzeggen

Ongelezen bericht door odette123 »

Ik heb mijn vodafone abonnement opgezegd en daarvan een schriftelijke bevestiging ontvangen van vodafone. Ik heb kort voor de opzegdatum bij mijn andere provider een nummerbehoud aanvraag gedaan die ik binnen een week ook alweer heb geannuleerd. In deze periode heb ik noch telefonisch noch schriftelijk contact gehad met vodafone over een verlengiing van mijn contract omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd. Nu wordt er nog steeds abonnementsgeld van mijn rekening gehaald, tot eind januari begreep ik na telefonsch contact met vodafone.

De simkaart is wel per de eerste opzegdatum geblokkeerd, ik kan dus niet meer bellen met de simkaart.

Kan ik het abonnementsgeld terug laten storten? Hoe kan het dat Vodafone zomaar het conatract verlengd? En waarom stoppen ze het dan wel eind januari 2009.

ALvast bedankt voor jullie antwoord,

alfatrion

Re: abonnement Vodafone verlengd ondanks opzeggen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Het is gebruikelijk dat overeenkomsten voor een periode van een jaar worden aangegaan. En stilzwijgend verlengt als niet opgezegd wordt voor een bepaalde periode voor het einde. Wanneer heb je opgezegd en wat was de opzeg termijn?
De simkaart is wel per de eerste opzegdatum geblokkeerd, ik kan dus niet meer bellen met de simkaart.
Door vodafone? Dat is dan zowiezo een reden om de automatische incasso in te trekken en de bank het geld te laten terug storten. Wel betalen maar niet leveren, daar doen we niet aan.

WEBRELATIONSAA

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

@Odette123,

Als je dat wilt, kun je me even een mailtje sturen, met het mobiele nummer en de bijbehorende naam- en adresgegevens.
Dan kijk ik of ik iets voor je kan betekenen.
Het mailadres is vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com.

Antoine
Vodafone Web Relations

odette123

Ongelezen bericht door odette123 »

Hallo,

Ik heb na 2 jaar het abonnement gehad. Ik heb in juli 2008 opgezegd en van Vodafone een schrijven gehad dat de aansluiting per 19 oktober zou worden stop gezet, hetgeen ook technisch gebeurd is omdat ik met mijn nummer uit de lucht was.

Begin oktober heb ik toen nog een nummerbehoud aangevraagd bij mijn nieuwe provider. Ik heb van vodafone toen geen bericht ontvangen dat mijn abonnement weer geactiveerd is, wat gebeurd bij aanvraag nummer behoud. Het verzoek voor nummerbehoud heb ik binnen een week ook alweer geannuleerd bij mijn nieuwe provider.

Vodafone heeft toen mijn abonnement voor 3 maand op actief gezet. De simkaart heb ik daarna niet weer geprobeerd.

Gesloten