foutieve boeking
Geplaatst: 23 dec 2008 21:59
Gisteravond een vlucht bij super-saver geboekt. Brussel-San Jose.
De bedoeling was naar San Jose Costa Rica, maar per abuis San Jose California geboekt en betaald.
Ik kwam direct achter mijn fout en stuurde een e-mail naar super saver met de vraag of er geannuleerd of omgeboekt kon worden.
Vanmorgen direct telefonisch contact gezocht met super-saver. Deze zouden e.e.a. direct voor mij uitzoeken en proberen de vlucht om te zetten. 's middags ontving ik een e-mail dit het helaas niet mogelijk is. Ik kon alleen de luchthavenbelasting terugkrijgen als ik de vlucht annuleerde. Ik heb navraag gedaan bij consumentenbond en rechtbijstandverzekering. Deze vertelden mij dat volgens de voorwaarden van super saver hier inderdaad niets meer aan te doen is. Ik vind dit erg klantonvriendelijk. Mijn dochter loopt stage in Costa Rica en het ziet er naar uit dat ik nu helemaal niet kan gaan.
Graag u mening hierover?
De bedoeling was naar San Jose Costa Rica, maar per abuis San Jose California geboekt en betaald.
Ik kwam direct achter mijn fout en stuurde een e-mail naar super saver met de vraag of er geannuleerd of omgeboekt kon worden.
Vanmorgen direct telefonisch contact gezocht met super-saver. Deze zouden e.e.a. direct voor mij uitzoeken en proberen de vlucht om te zetten. 's middags ontving ik een e-mail dit het helaas niet mogelijk is. Ik kon alleen de luchthavenbelasting terugkrijgen als ik de vlucht annuleerde. Ik heb navraag gedaan bij consumentenbond en rechtbijstandverzekering. Deze vertelden mij dat volgens de voorwaarden van super saver hier inderdaad niets meer aan te doen is. Ik vind dit erg klantonvriendelijk. Mijn dochter loopt stage in Costa Rica en het ziet er naar uit dat ik nu helemaal niet kan gaan.
Graag u mening hierover?