Feenstra, onterechte factuur na zes maanden.
Geplaatst: 26 dec 2008 23:08
Ik heb in Juni 2008 probelemen gehad aan mijn AWB ketel met boiler.
Service monteur komt langs en stelt vast dat de boiler vervangen moet worden.
Enfin, belt met kantoor, en bevestigd dat boiler wordt vergoed door feenstra.
Ik vraag "weet u het zeker meneer, ja ik heb meermaals gevraagd, maak u geen zorgen".
Ik niet overtuigd, " ik wil dan ook geen rekening achteraf, dus weet u het zeker". Nogmaals bevestigd nadat hij opnieuw zegt te hebben nagevraagd op kantoor.
een dag later wordt de boiler besteld en in enkele dagen is de Boiler geinstalleert en nogmaals "u hoeft niets bij te betalen"
Ruim zes maanden na dato stuurt feenstra een rekening van 1300 Euro, "want het valt niet onder het contract".
Ik zal deze dienst eens een brief schrijven, maar kan iemand mij advies geven over wat er nu wel en niet kan in zo'n situatie. Immers ik laat de reparatie doen nadat ik mij vergewist heb over een factuur achteraf. Helaas heeft de lieve meneer die de reparatie uitvoerde, dus met kantoor (toen of later) iets anders besproken dan met mij. En ik was echt niet de enige in huis tegen wie hij dat zei.
Ik heb niet eerder een Factuur ontvangen, en het siert feenstra niet om op deze manier en op deze termijn met een factuur te komen.
kennelijk is de Kredietcrisis daar ook toegeslagen, zo eind van het jaar.
Service monteur komt langs en stelt vast dat de boiler vervangen moet worden.
Enfin, belt met kantoor, en bevestigd dat boiler wordt vergoed door feenstra.
Ik vraag "weet u het zeker meneer, ja ik heb meermaals gevraagd, maak u geen zorgen".
Ik niet overtuigd, " ik wil dan ook geen rekening achteraf, dus weet u het zeker". Nogmaals bevestigd nadat hij opnieuw zegt te hebben nagevraagd op kantoor.
een dag later wordt de boiler besteld en in enkele dagen is de Boiler geinstalleert en nogmaals "u hoeft niets bij te betalen"
Ruim zes maanden na dato stuurt feenstra een rekening van 1300 Euro, "want het valt niet onder het contract".
Ik zal deze dienst eens een brief schrijven, maar kan iemand mij advies geven over wat er nu wel en niet kan in zo'n situatie. Immers ik laat de reparatie doen nadat ik mij vergewist heb over een factuur achteraf. Helaas heeft de lieve meneer die de reparatie uitvoerde, dus met kantoor (toen of later) iets anders besproken dan met mij. En ik was echt niet de enige in huis tegen wie hij dat zei.
Ik heb niet eerder een Factuur ontvangen, en het siert feenstra niet om op deze manier en op deze termijn met een factuur te komen.
kennelijk is de Kredietcrisis daar ook toegeslagen, zo eind van het jaar.