abonnement Belcompany/Vodafone
Geplaatst: 28 dec 2008 13:21
Winterswijk 28-12-2008
Beste medewerkers van Radar,
Op 24- 10 -2008 heb ik een abonnement via Belcompany bij Vodafone afgesloten.
Ik had een KPN abonnement waarbij ik een bundel had waarvan ik kon bellen en sms’en in het binnen en buitenland. Het nieuwe abonnement bij Vodafone zou gelijkwaardig zijn alleen goedkoper. Doen dus dacht ik. Alles is toen in gang gezet verder geen probleem.
Toen na 11 dagen mijn vrouw ging informeren voor een ander abonnement zei de verkoper dat het geen gelijkwaardig abonnement was omdat het buitenland niet binnen de bundel valt. Hier zit dus ook ons probleem. Ik zit gemiddeld 2 maanden per jaar in het buitenland en dan bel ik vaak. Dit zijn dus mijn kosten. In Nederland bel ik bijna niet. Ik zou mijn bundel nooit opmaken en hoge kosten hebben door het bellen vanuit en in het buitenland. Op dat moment toen ik er achter kwamen dat ik niet het abonnement gekocht hadden wat mij was toegezegd werd door de medewerkers van Belcompany gezegd dat zij zouden proberen het contact ongedaan te maken.
Ik heb toen thuis alle papieren opgehaald en met zo’n 10 dagen zou ik te horen krijgen wat er zou gebeuren. Ben nooit terug gebeld, wel weer naar de winkel geweest, zou weer terug gebeld worden enz. Op 1 dec. heb ik de klantenservice van Belcompany maar gebeld daar was de klacht helemaal niet bekent. Ze zouden het uitzoeken contact opnemen met Winterswijk en ik zou weer terug gebeld worden. Ik word niet terug gebeld, bel zelf maar weer enz. Op 16 dec. maar weer terug gebeld. De medewerkster was niet aanwezig is was niets geregistreerd dus ze konden toen niets doen. Op 17 dec. belde de medewerkster op mijn verzoek terug en deelde mede dat ze niets had gedaan en ook nergens meer iets van wist. Ze heeft toen als nog contact met Winterswijk gehad en mij terug gebeld. Toen werd gezegd dat het contract niet ontbonden kon worden omdat er teveel tijd tussen zat en daar moest ik het dan maar mee doen. Ik had de indruk dat ze met mijn klacht niets hadden gedaan en heb Vodafone maar gebeld. Daar heb ik gevraagd of er ontbinding van mijn contract was aangevraagd door Belcompany dit bleek absoluut niet het geval. Er was helemaal geen contact geweest. Ik kreeg de indruk dat Vodafone nog steeds wilde meewerken aan contract ontbinding. Daarop Belcompany weer gebeld maar die zeiden dat het niet mogelijk was en ze verder niets meer konden doen. Ze geloofde de medewerkers in Wintersijk die zeiden actie te hebben ondernomen om het contract te beëindigen.
Wie liegt er nu Vodafone of Belcompany ?????????????
Weer Vodafone gebeld en heb gevraagd of het zeker 100% zeker was dat Belcompany geen contact met Vodafone heeft gehad. Dit was zeker. Na het probleem nog een keer te hebben uitgelegd heeft ze contact gehad met haar meerdere en een case aangemaakt.
We moesten naar de winkel gaan om het contract te annuleren.
Bij de winkel aangekomen zeiden ze dat ontbinden niet mogelijk was. Belcompany heeft toen de Dealers Desck van Vodafone gebeld en die zeiden ook dat het contract binnen 48 uur ontbonden moest worden en dat het anders niet meer mogelijk was.
De Dealers Desck en de klachtenlijn waren beide wel van Vodafone maar werkten en een ander computersysteem waardoor de Dealers Desck niet kon zien wat de klachtenlijn gedaan had. Ik thuis gekomen de klachtenlijn van Vodafone maar weer bellen. Nu zeiden ook zij dat we binnen 48 uur hadden moeten reageren. Wel kon ze zien dat er nu een case was aangemaakt. Ik moest maar afwachten wat er op gezegd zou worden.
Ik weet het nu ook niet meer. Kunnen jullie mij helpen. Over 7 weken gaat het contact in en kan ik helemaal niets meer doen.
Met vriendelijke groeten,
Gerrit Wiggers
Kottenseweg 59 7101 JN Winterswijk
Beste medewerkers van Radar,
Op 24- 10 -2008 heb ik een abonnement via Belcompany bij Vodafone afgesloten.
Ik had een KPN abonnement waarbij ik een bundel had waarvan ik kon bellen en sms’en in het binnen en buitenland. Het nieuwe abonnement bij Vodafone zou gelijkwaardig zijn alleen goedkoper. Doen dus dacht ik. Alles is toen in gang gezet verder geen probleem.
Toen na 11 dagen mijn vrouw ging informeren voor een ander abonnement zei de verkoper dat het geen gelijkwaardig abonnement was omdat het buitenland niet binnen de bundel valt. Hier zit dus ook ons probleem. Ik zit gemiddeld 2 maanden per jaar in het buitenland en dan bel ik vaak. Dit zijn dus mijn kosten. In Nederland bel ik bijna niet. Ik zou mijn bundel nooit opmaken en hoge kosten hebben door het bellen vanuit en in het buitenland. Op dat moment toen ik er achter kwamen dat ik niet het abonnement gekocht hadden wat mij was toegezegd werd door de medewerkers van Belcompany gezegd dat zij zouden proberen het contact ongedaan te maken.
Ik heb toen thuis alle papieren opgehaald en met zo’n 10 dagen zou ik te horen krijgen wat er zou gebeuren. Ben nooit terug gebeld, wel weer naar de winkel geweest, zou weer terug gebeld worden enz. Op 1 dec. heb ik de klantenservice van Belcompany maar gebeld daar was de klacht helemaal niet bekent. Ze zouden het uitzoeken contact opnemen met Winterswijk en ik zou weer terug gebeld worden. Ik word niet terug gebeld, bel zelf maar weer enz. Op 16 dec. maar weer terug gebeld. De medewerkster was niet aanwezig is was niets geregistreerd dus ze konden toen niets doen. Op 17 dec. belde de medewerkster op mijn verzoek terug en deelde mede dat ze niets had gedaan en ook nergens meer iets van wist. Ze heeft toen als nog contact met Winterswijk gehad en mij terug gebeld. Toen werd gezegd dat het contract niet ontbonden kon worden omdat er teveel tijd tussen zat en daar moest ik het dan maar mee doen. Ik had de indruk dat ze met mijn klacht niets hadden gedaan en heb Vodafone maar gebeld. Daar heb ik gevraagd of er ontbinding van mijn contract was aangevraagd door Belcompany dit bleek absoluut niet het geval. Er was helemaal geen contact geweest. Ik kreeg de indruk dat Vodafone nog steeds wilde meewerken aan contract ontbinding. Daarop Belcompany weer gebeld maar die zeiden dat het niet mogelijk was en ze verder niets meer konden doen. Ze geloofde de medewerkers in Wintersijk die zeiden actie te hebben ondernomen om het contract te beëindigen.
Wie liegt er nu Vodafone of Belcompany ?????????????
Weer Vodafone gebeld en heb gevraagd of het zeker 100% zeker was dat Belcompany geen contact met Vodafone heeft gehad. Dit was zeker. Na het probleem nog een keer te hebben uitgelegd heeft ze contact gehad met haar meerdere en een case aangemaakt.
We moesten naar de winkel gaan om het contract te annuleren.
Bij de winkel aangekomen zeiden ze dat ontbinden niet mogelijk was. Belcompany heeft toen de Dealers Desck van Vodafone gebeld en die zeiden ook dat het contract binnen 48 uur ontbonden moest worden en dat het anders niet meer mogelijk was.
De Dealers Desck en de klachtenlijn waren beide wel van Vodafone maar werkten en een ander computersysteem waardoor de Dealers Desck niet kon zien wat de klachtenlijn gedaan had. Ik thuis gekomen de klachtenlijn van Vodafone maar weer bellen. Nu zeiden ook zij dat we binnen 48 uur hadden moeten reageren. Wel kon ze zien dat er nu een case was aangemaakt. Ik moest maar afwachten wat er op gezegd zou worden.
Ik weet het nu ook niet meer. Kunnen jullie mij helpen. Over 7 weken gaat het contact in en kan ik helemaal niets meer doen.
Met vriendelijke groeten,
Gerrit Wiggers
Kottenseweg 59 7101 JN Winterswijk