Pagina 1 van 1

Meubel Goossens Meubelen

Geplaatst: 28 dec 2008 15:33
door trace123
Hi,

Meubel gekocht bij Goosens meubelen, echter defect geleverd. Koop direct op de bon van de vervoerder geannuleerd en geweigerd een nieuwe levering te krijgen. Mijn ervaring is dat ze het defecte product 'snel' repareren en het zelfde product alsnog bij je proberen te slijten.

Goossens is aangesloten bij CBW.

Volgens mij is het een vrij standaard consumenten recht om je aanbetaling terug te ontvangen indien meubel defect wordt geleverd. (zelfde voor vele andere goederen). Zij bestrijden dit. Ik heb uiteraard rechtsbijstand, dus zal morgen even kontakt met advocaat opnemen.

Iemand hier ervaring mee ?

Re: Meubel Goossens Meubelen

Geplaatst: 28 dec 2008 19:14
door sjoegel
Je kletst maar wat. De winkelier moet in de gelegenheid gesteld worden een en ander te repareren. Daar zijn termijnen voor.Maar dat zal de rechtsbijstand je wel uitleggen.

Re: Meubel Goossens Meubelen

Geplaatst: 28 dec 2008 20:17
door sales1
Is de firma Goossens wonen&slapen ,de boel wederom aan het bedonderen!!!Mensen kijk uit!!!

Re: Meubel Goossens Meubelen

Geplaatst: 29 dec 2008 11:54
door 16again
De winkelier moet in de gelegenheid gesteld worden een en ander te repareren
Dat klopt volgens de cbw voorwaarden.
Echter wettelijk heeft de consument het recht zelf te kiezen tussen reparatie en een nieuw product!

De consument heeft echter niet het recht om gehele koop ongedaan te maken, wat de topic starter wel wil

Re: Meubel Goossens Meubelen

Geplaatst: 05 jan 2009 16:52
door Jannes22
Topic opener heeft ongelijk. De leverancier moet ik staat zijn om het product te herstellen of te vervangen, geld terug is niet verplicht.