o2 500 minuten abonnement
Geplaatst: 13 mei 2003 18:31
ik heb onlangs een abonnement genomen bij o2 ik heb dit nu een maand inmiddels 5 keer klantenservice gebeld want het bereik is slecht ( tijdens gesprek ruis of het gesprek valt weg) nou het is een waterval van smoezen van deze klantenservice.HET LIGT AAN DIT EN DAT MAAR NIET AAN HET NETWERK EN OOK NIET AAN DE SIMKAART DUS HET IS MIJN PROBLEEM.
WE HEBBEN NOG 4 MEBIELTJES IN ONS GEZIN BJ ANDERE PROVIDERS DIE WERKEN GEWOON GOED EN OOK NOG NOOIT PROBLEMEN GEHAD.
HET ALLERMOOISTE ANTWOORD WAT IK VANDAAG HEB GEKREGEN IS DEZE O2 GARANDEERD NIET DAT BINNENSHUIS JE EEN GOED BEREIK HEBT DIT STAAT IN DE VOORWAARDEN.
IK ZEI DIT MOET JE IN JE ADVERTENSIES VERMELDEN JE MAG TOCH VERWACHTEN DAT EEN TELEFOON NORMAAL WERKT.
WE HEBBEN NOG 4 MEBIELTJES IN ONS GEZIN BJ ANDERE PROVIDERS DIE WERKEN GEWOON GOED EN OOK NOG NOOIT PROBLEMEN GEHAD.
HET ALLERMOOISTE ANTWOORD WAT IK VANDAAG HEB GEKREGEN IS DEZE O2 GARANDEERD NIET DAT BINNENSHUIS JE EEN GOED BEREIK HEBT DIT STAAT IN DE VOORWAARDEN.
IK ZEI DIT MOET JE IN JE ADVERTENSIES VERMELDEN JE MAG TOCH VERWACHTEN DAT EEN TELEFOON NORMAAL WERKT.