Pagina 1 van 1

ZIGGO

Geplaatst: 29 dec 2008 11:25
door Bert Peeters
Op 18-12 krijgen wij een wijzigingsbrief waar wij niets van wisten. wij hebben geen wijziging doorgegeven.
Volgens de helpdesk was de wijziging per internet aangevraagd. Wij hebben aangegeven dat wij geen wijziging hadden aangevraagd en dit ook niet van plan zijn.
Alles zou terug gedraaid worden. Dit is dan ook gedaan, maar vandaag hebben we opeens weer Film1, Sport1 en Digitaal totaalpakket. Hoe kan dat nu.
Wij vinden het een brutaliteit dat zomaar een pakketuitbreiding plaats vindt terwijl wij dit niet vragen.
Wat moeten we doen?
Wij hebben diverse malen vandaag ZIGGO proberen te bereiken maar zonder resultaat.

Zie onderstaande mail,

Jullie hebben een wijzigingsformulier gemaakt op 16-12. die wij ontvangen hebben op 18-12 waarbij wij Film1, Sport1 en Digitaal totaalpakket zouden hebben besteld per internet.
Wij hebben toen we de brief kregen direct gebeld en er is ons beloofd dat dit weer terug gezet werd. Wij hebben alleen Kennis en Nieuws.
Tot onze verbazing controleren we weer vandaag en er staat weer alles op. Telefonisch kan ik U niet bereiken. Wij hebben niet sport 1 totale pakket en Film1 besteld.
Hiervoor wensen wij ook niet te betalen.
Gaarne bericht.
H.G.L. Peeters

Wat kunnen we hier tegen doen?

Re: ZIGGO

Geplaatst: 31 dec 2008 22:24
door D1RK
Als ze teveel afschrijven dit volledige bedrag Storneren via bank en dan juiste bedrag overmaken.

Meestal duurde het enkele dagen voor het pakket ook is aangepast dus nu zou je gratis kunnen kijken zonder betaal verplichtingen.