Kapotte Acer laptop, maandje over garantie
Geplaatst: 29 dec 2008 12:21
In september 2007 heb ik een Acer laptop gekocht bij BCC ter waarde van +/- €700.
Een maand na het verstrijken van de garantie hield deze er mee op.
Het beeldscherm werd zwart en hij was niet meer aan de praat te krijgen.
Hij deed helemaal niets meer. Nadat ik de laptop bij BCC ter reparatie had afgegeven kreeg ik bericht terug dat het mainboard moet worden vervangen.
Kostenpunt ongeveer €450. Alleen al voor het stellen van de diagnose wil BCC €50 hebben maar de diagnose: "Hij doet het niet" had ik zelf al gesteld.
Als ik die €50 niet betaal, krijg ik hem niet eens óngerepareerd terug.
Wat vinden vinden jullie dat ik nu moet doen? Een laptop die het een jaartje doet is toch niet normaal?
Een maand na het verstrijken van de garantie hield deze er mee op.
Het beeldscherm werd zwart en hij was niet meer aan de praat te krijgen.
Hij deed helemaal niets meer. Nadat ik de laptop bij BCC ter reparatie had afgegeven kreeg ik bericht terug dat het mainboard moet worden vervangen.
Kostenpunt ongeveer €450. Alleen al voor het stellen van de diagnose wil BCC €50 hebben maar de diagnose: "Hij doet het niet" had ik zelf al gesteld.
Als ik die €50 niet betaal, krijg ik hem niet eens óngerepareerd terug.
Wat vinden vinden jullie dat ik nu moet doen? Een laptop die het een jaartje doet is toch niet normaal?