LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] D-reizen-interpolis

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
deelski

D-reizen-interpolis

Ongelezen bericht door deelski »

Op 25 december lekker naar rome en geboekt bij d-reizen 1800,- euro voor een week.
Zat een leuk standaard papiertje bij voor als je problemen krijgt en die kreeg ik , precies de eerste dag na aankomst een hevige pijn in mijn kies en kaak.
Eerst maar naar een cliniek om te checken wat er was dit was de 2 de dag na een moeilijke nacht met veel pijn.
Daar werd verteld dat ze niets konden doen omdat het in de kaak zat!
Dus dacht laat ik het nood nummer maar bellen van d-reizen nou 2 uur aan de lijn geweest van het kastje naar de muur om gek van te worden en niemand kon mij helpen,lekker hoor daar zit je dan met enorme kaak en heel veel pijn.Er werd doodleuk verteld dat tanden niet in het pakket zaten???( en eigelijk hadden ze mij moeten vertellen dat ik naar een ziekenhuis of arts moest voor het nodige papiertje) maar dat niet hoor! ze lieten me gewoon BARSTEN.
Toen zelf naar ziekenhuis gegaan maar leek wel uit de middeleeuwen,kaartje trekken en 25 wachtende voor mij WAT ZOU U DOEN? Nou ik heb gewoon op internet zelf een vlucht retour geboekt voor 600,- euro(2 man) want had zoveel pijn dat ik niet nog 1 dag wilde wachten.
Thuis gekomen zegt natuurlijk iedereen ,tja zielig hoor maar niets retour gewoon 3000,- kwijt . schorum is het d-reizen en interpolis !!!
Heb er geen andere woorden voor over ,kijk uit voor deze (je weet wel)!!!
Laatst gewijzigd door deelski op 30 dec 2008 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Henri42

Re: D-reizen-interpolis

Ongelezen bericht door Henri42 »

waar gaat dit over ? beginnen met het bekende het bekende sos - alarmnummer te bellen, het reisburo bellen heeft geen enkele zin.

Bij een fatsoenlijke verzekering functioneren de SOS nummers voortreffelijk

deelski

heb eurocross aan de lijn gehad

evie01

Ongelezen bericht door evie01 »

4Normaal gesproken als U in het buitenland iets oploopt/ onder de leden heeft, word dit meestal door Uw zorgverzekering in nederland vergoed.

In Uw geval had U dus het nummer op Uw kaartje van de zorgverzekeraar of de contactpersoon van de touroperator ter plaatse moeten bellen. Die kunnen U advies geven waar U het beste terecht kunt met Uw kaak/kies.

Waarschijnlijk was het Noodnummer niet van D-reizen, maar van de touroperator waarbij de reis ondergebracht was. Daar had je het beste naar een goed ziekenhuis/tandheelkundige kunnen vragen.

Interpolis is je eigen reisverzekering neem ik aan? Heb je die ter plaatse (rome) ingeschakeld?

Ik hoop dat je van de kies/kaakpijn af bent. Ik denk dat dit een geval van helaas is. Jij had je probleem door je verzekering (zorg of reis) op moeten laten lossen. als zij dit niet kunnen ter plaatse, regelen zij de terugvlucht voor U.

deelski

Ja ik heb inderdaad TUI gebeld het overkoepelde orgaan denk ik,die konden mij niet helpen en hebben mij doorgestuurd naar eurocross,die vertelde dat er geen dekking was??? en dus ook niets konden doen?
nu thuis aangekomen zie ik dat er dekking is via interpolis en die had ik waarschijnlijk moeten bellen maar als je zo'n pijn hebt wil je snel naar huis.
Ben ook daar bij kliniek geweest die mij vertelde dat ze mij niet konden helpen en dat ik naar huis moest gaan maar dit mocht niet baten.
toen naar ziekenhuis geweest maar was denk ik gratis en leek wel de middeleeuwen waar ik in belanden ,nummer trekken en 25 man voor je ,dus ook niets want schoot niet op ,heb toen zelf maar vlucht terug geboekt en nu kent interpolois mij niet zo goed meer want ze willen papiertje van de instantie en die heeft mij nou net voor niets geholpen wat zeer aardig was. maar heb alles bewaard en net een fax gestuurd naar de kliniek dus wie weet?
dank voor je reactie

Gesloten