| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Niet gebeld kunnen worden met Vodafone.
Niet gebeld kunnen worden met Vodafone.
Sinds gisteren heb ik een nieuwe telefoon, via Vodafone.
Ik bel prepaid.
Dus ik was gisteren uiteraard aan het uitproberen hoe mijn nieuwe telefoon werkt.
Mijn man belde me, maar hij kreeg te horen dat mijn nr niet bestond!
Met de thuistelefoon ook geprobeerd, maar hetzelfde probleem.
Met mijn oude telefoon geprobeerd, lukt wel.
Vreemd toch?
Ik vanmorgen de klantenservice gebeld, vertelde de vrouw dat ze al meer problemen hadden gehoord met Vodafone en Orange, over niet gebeld kunnen worden. <-- Het netwerk van mijn man.
Uiteraard nam ik daar geen genoegen mee, en vertelde dat het met onze huistelefoon hetzelfde probleem is. (@home.)
Dat vond ze ook raar, en nu gaan ze het oplossen (?), en belt me binnen 5 werkdagen terug.
Iemand hier met soortgelijke problemen?
Ik hoor het graag, en ook de evt. oplossingen!
Ik bel prepaid.
Dus ik was gisteren uiteraard aan het uitproberen hoe mijn nieuwe telefoon werkt.
Mijn man belde me, maar hij kreeg te horen dat mijn nr niet bestond!
Met de thuistelefoon ook geprobeerd, maar hetzelfde probleem.
Met mijn oude telefoon geprobeerd, lukt wel.
Vreemd toch?
Ik vanmorgen de klantenservice gebeld, vertelde de vrouw dat ze al meer problemen hadden gehoord met Vodafone en Orange, over niet gebeld kunnen worden. <-- Het netwerk van mijn man.
Uiteraard nam ik daar geen genoegen mee, en vertelde dat het met onze huistelefoon hetzelfde probleem is. (@home.)
Dat vond ze ook raar, en nu gaan ze het oplossen (?), en belt me binnen 5 werkdagen terug.
Iemand hier met soortgelijke problemen?
Ik hoor het graag, en ook de evt. oplossingen!
-
Pindakaaspotje
Re: Niet gebeld kunnen worden met Vodafone.
***CENSUUR! TROS RADAR