Frenko Edy Garantie probleem
Geplaatst: 31 dec 2008 12:53
beste forum leden bijdeze wil ik en mijn vriend wat advies inwinnen
omtrent een garantie probleem ,met de fabrikant Frenko B.V
onlangs is onze wasmaschine kapot gegaan ,na een bezoek van EM service ,bleek dat de wasmaschine onherstelbaar was ,en aangezien de wasmaschine nog geen 2 jaar oud was zou deze worden omgeruild .
echter toen de wasmaschine werd geleverd begon het gezeur al ,want de bezorger was alleen en ,ik althans mijn vriend moest hem naar boven tillen ,maar nadat de kapote wasmaschine beneden is ,ik was op het moment weg en mijn vriend was thuis met 3 kinderen ,helaas waren de buren er niet dus er was gewoon weg geen mogelijkheid om de wasmaschines omhoog en naar beneden te tillen.
maar uiteindelijk ging de bezorger dan ook gewoon weg ,mijn vriend gelijk naar frenko gebeld ,dat was niet echt een vriendlijk gesprek ,en beeindig door mijn vriend ,dat wij nog wel kontakt zouden opnemen voor een nieuwe afspraak ,na een minuut of 30 werd ik terug gebeld ,was inmiddels weer thuis ,en de meneer van frenko deelde mij meden ,dat wij de wasmaschine beter hadden kunnen aannemen ,want nu krijgen wij er geen 1 meer ,omdat onze wasmaschine een Bkeuze was en daar geld maar 1 jaar garantie op ,op mijn bon staat 2 jaarfabrieks garantie en aangezien de leverancier er niet meer is ,heb ik mijzelf tot de fabrikant gewend .
hopelijk weet iemand wat mijn rechten zijn hierin, en of het mogelijk is de degeschillencommissie in te schakelen ,kan het bedrijf frenko of edy niet vinden op de site van de degeschillencommissie
gr claudia en michel
omtrent een garantie probleem ,met de fabrikant Frenko B.V
onlangs is onze wasmaschine kapot gegaan ,na een bezoek van EM service ,bleek dat de wasmaschine onherstelbaar was ,en aangezien de wasmaschine nog geen 2 jaar oud was zou deze worden omgeruild .
echter toen de wasmaschine werd geleverd begon het gezeur al ,want de bezorger was alleen en ,ik althans mijn vriend moest hem naar boven tillen ,maar nadat de kapote wasmaschine beneden is ,ik was op het moment weg en mijn vriend was thuis met 3 kinderen ,helaas waren de buren er niet dus er was gewoon weg geen mogelijkheid om de wasmaschines omhoog en naar beneden te tillen.
maar uiteindelijk ging de bezorger dan ook gewoon weg ,mijn vriend gelijk naar frenko gebeld ,dat was niet echt een vriendlijk gesprek ,en beeindig door mijn vriend ,dat wij nog wel kontakt zouden opnemen voor een nieuwe afspraak ,na een minuut of 30 werd ik terug gebeld ,was inmiddels weer thuis ,en de meneer van frenko deelde mij meden ,dat wij de wasmaschine beter hadden kunnen aannemen ,want nu krijgen wij er geen 1 meer ,omdat onze wasmaschine een Bkeuze was en daar geld maar 1 jaar garantie op ,op mijn bon staat 2 jaarfabrieks garantie en aangezien de leverancier er niet meer is ,heb ik mijzelf tot de fabrikant gewend .
hopelijk weet iemand wat mijn rechten zijn hierin, en of het mogelijk is de degeschillencommissie in te schakelen ,kan het bedrijf frenko of edy niet vinden op de site van de degeschillencommissie
gr claudia en michel