Pagina 1 van 2
KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 01 apr 2003 18:42
door Petra S
KPN bied klanten die bellen via tele2 een staatslod aan wanneer zij terugkomen als klant!
Wat krijgen de trouwe klanten??
Misschien ook maar opstappen..........
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 01 apr 2003 19:25
door A. Jansen
Tipje voor de overlopers: ga voor een weekje of 2 terug naar KPN, in het staatslot en ga dan weer terug naar de andere aanbieder om weer op je telefoonkosten te besparen. Optimaal!!!!
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 05 apr 2003 17:32
door mrtelecom
In de advertenties staat nergens vermeldt dat er een minimum periode aan vast zit dat je terug moet naar de KPN. M.a.w. volgens mij kun je voor 1 telefoontje terug en dan weer terug naar je oude provider en je hebt recht op dat staatslot. Het callcenter dat alle overstappers belt, zegt echter dat je minimaal 3 weken klant moet zijn. Dat is toch valse voorlichting, wat verboden is?
Wat ook volgens mij verboden is, is dat staatslot alleen aan de overstappers aanbieden. Want dat is toch discrimineren tegen loyale klanten en dat mag toch ook niet/
Wat ook niet mag, is misbruik maken van het feit dat de KPN het netwerk beheert en zo toegang heeft tot de database van 'overstappers'
Wat doet de OPTA/consumentenbond tegen dit soort praktijken?
Wat mij betreft niks! Ik ben Euphony Consultant en deze aktie heeft mijn medewerkers tientallen nieuwe klanten opgelevert. Waarom? Omdat de nieuwe klanten van de oude klanten horen hoe goedkoop en goed Euphony is, en ze beseffen dat dat staatslot door de klant zelf betaald wordt!
Meer info? Stuur maar een mailtje!
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 08 apr 2003 19:38
door info
mensen, zeur toch niet zo!
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 05 mei 2003 16:35
door Henry
Wie licht wie nou op?
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 05 mei 2003 20:52
door ?
mrtelecom licht de rest op, da's duidelijk.
Het enige dubieuze aan de KPN actie is dat ze gebruik maken van de database met overgestapte klanten. Aan Euphony is veel meer dubieus.
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 06 mei 2003 16:01
door A. Jansen
Niet waar, KPN geeft maar een bepaald aantal klanten recht op het Staatslot, namelijk de mensen die voor een bepaald bedrag per maand bellen. Anders schiet het voor hen niet op. En dat zou eigenlijk helemaal niet mogen, aangezien er is afgesproken dat KPN geen inzicht heeft in het belgedrag van de overgelopen klanten. Ze zouden dat hele KPN moeten verbieden!!!
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 09 mei 2003 09:53
door Ikke
Het is natuurlijk wel slim om over te stappen! Ga gewoon goedkoper bellen en je koopt elke maand een staatslot. Kijk op
www.bellen.com of zo en kies de goedkoopste uit.
Ikzelf bel via Pretium (
www.pretium-telecom.nl) en ben daar zeer tevreden over.
Succes.
Ikke
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 29 sep 2003 01:31
door Anoniem
Niet waar, KPN geeft maar een bepaald aantal klanten recht op het Staatslot, namelijk de mensen die voor een bepaald bedrag per maand bellen. Anders schiet het voor hen niet op. En dat zou eigenlijk helemaal niet mogen, aangezien er is afgesproken dat KPN geen inzicht heeft in het belgedrag van de overgelopen klanten. Ze zouden dat hele KPN moeten verbieden!!!
Mensen die overstappen naar KPN, krijgen van KPN een staatslot. Het heeft niets te maken met hoeveel mensen bellen. Verder heeft KPN ook geen inzicht in het belgedrag van klanten van andere aanbieders. Waar KPN wel inzicht in heeft, is het belgedrag van haar eigen klanten. Dus zeg voortaan alleen dingen waar je echt zeker van bent en die je kunt bewijzen.
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 16 okt 2003 12:00
door Gast
aldus een medewerker van KPN
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 16 okt 2003 22:35
door Gast
Nee het heeft zeker niet te maken met hoeveel mensen bellen nee, mijn oma wilde mij helpen en is daarom naar ACN overgestapt om mij te helpen ook al belt ze voor nog geen 7 euro aan gesprekskosten. Toch wordt ze gebeld door KPN, als ze dan zegt ja maar ik help me kleinzoon en wie help ik bij jullie dan?
Ja maar u krijgt een staatslot mevrouw bij ons. Mijn oma weer: Ja maar u bent niet mijn kleinzoon. Maar mevrouw weet u het zeker? Ja u bent NIET mijn kleinzoon die komt namelijk langs, die belt niet.
Snap je het signaal????????????
Persoonlijk Klantenbinding, wij worden betaald voor klantbehoud en niet om klanten te werven via een ****** staatslot.
Ik heb mijn winnend staatslot al gevonden; ACN
meer weten:
[email protected] ga hier niet meer zeggen want ik hoef geeneens reclame te maken om ACN succesvol te laten worden.
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 16 okt 2003 22:40
door xyz
Stop dan eens met die onzin.
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 28 okt 2003 02:31
door Makkoo
Bij mijn weten is Tele2 (stiekem) een dochteronderneming van KPN, dus wie of wat je ook belt, het komt toch op de grote hoop terecht. Het vreemde hierbij is wel, dat KPN klanten meer moeten betalen voor gesprekken. Het kan dus simpelweg goedkoper, en al helemaal als KPN de kosten voor al die callcenters ten goede zou doen komen aan hun klanten.
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 28 okt 2003 02:49
door thilde
leuk al die berichten over kpn, aan en afmelden kost dus wel de nodige euro's. ik ben overgestapt op de kabel, zou nog geld terug krijgen van kpn,kreeg dit ook maar wel min € 22.00 afsluitkosten.
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 28 okt 2003 09:44
door T.P.
Tele2 is een carry-in bedrijf dat gewoon gebruik maakt van het KPN netwerk. Dit zijn bedrijven die een deel over capaciteit van KPN over koopt en dat goedkopen bij de mensen aanbied. Ten eerste blijkt hier uit hoe gigantisch veel winst KPN maakt op vaste-telefonie en ten tweede zijn zij een deel over capaciteit kwijt. Omdat Tele2 gebruik maakt van het KPN netwerk heeft KPN nog steeds inzicht in uw belgedrag.
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 31 okt 2003 15:46
door who
wie is in godsnaam de KPN. wereldwijd een kleine speler.
loopt achter de feiten aan en je moet stuk meer betalen als je axtra's wilt hebben wat in het buitenland al lang standaard is.
sommige hier op de nederlandse markt zijn groter dan de KPN.
zij rekenen wereldwijd,wat stelt Nederland voor als klantenbestand.
ten tweede is de kpn ook een van de duurste provider die voor de privatisering van ons geld hebben gestolen!! met hun tarieven konden ze na de privatisering wel plotsklap naar beneden!
en de staat verprust ook nog de aandelen.uw belastinggeld
over paar jaar bestaat alleen nog de naam!
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 04 nov 2003 16:50
door SP
Beste lezer,
KPN is inderdaad een van de duurste.
De telefonischeklantenwerving van Tele2 is zo vervelend als maar wat.
Ik bel al jaren met ACN, zal dat ook blijven doen.
Zelf ben ik ook vertegenwoordiger van ACN.
Wil jij meer informatie of wil jij via ACN bellen mail dan naar
[email protected]
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 04 nov 2003 16:53
door Gast
Wil je mij e-mailen?
[email protected]
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 04 nov 2003 18:37
door ??
Gast met je mooie bloemetjes email adres: Sascha Putz is een schaamteloze spammer en daarmee geen haar beter dan Tele2. Iemand die op zo'n manier aan zijn klanten moet komen is op zijn zachts omschreven bijzonder dubieus bezig. Spammen is binnnkort officieel en misdrijf in Nederland.
Ga dus niet in zee met deze persoon, maar zoek een betrouwbaar CPS bedrijf.
Overigens is ACN doorgaans niet veel goedkoper dan KPN.
Re: KPN bedankt overgelopen klanten
Geplaatst: 05 nov 2003 12:11
door Gast
Ja op deze manier aan klanten komen is niet de manier waarop ACN werkt, want die werken in de warme markt, ik kan het weten ben ook ACN vertegenwoordiger.
Wat betreft spammen, het zo geweldig zijn als dat verboden zou worden, net als dat irritante telemarketing, mensen die je vanalles en nog wat willen aansmeren. In Amerika is het in sommige staten al een feit en wie weet komt het er hier in Europa ook eindelijk eens van, mits Nederland wel beslissingen durft te nemen.
Wat betreft je mening dat ACN bijna niks scheelt tov KPN het volgende:
Allereerst ga geen onzin lopen verkondigen als je de feiten niet kent.
ACN heeft meer klanten dan de KPN en dat worden er alleen maar meer en meer.
ACN heeft zelfs het Friends Call Free geintroduceerd waardoor ACN klanten onderling van vaste telefoon naar vaste telefoon door heel Nederland voor €3 onbeperkt bellen. In de rest van Europa is het zelfs gratis maar de OPTA heeft die €3 euro bepaald, aangezien de tweede kamer het wetsvoorstel voor gratis bellen binnen nederland nog moet behandelen. Tja wat ik al wist ze doen daar niet wat ze moeten doen alleen maar onzinnig discussieren of Mabel nu wel of niet een relatie had met Klaas Bruinsma, het is maar wat je prioriteiten zijn.
In de andere landen doen ze wel gewoon wat op de planning staat al zal er daar gerust ook wel het een en ander fout gaan.
Ik ben hier niet om reclame te maken, doen wij geeneens aan, want wij merken obv mond op mond reclame en naar tevredenheid van onze klanten. IK wordt tenslotte betaalt op klantbehoud en niet om klanten te werven en dat gaat het makkelijkste in de warme markt.
succes met verder discussieren!
[email protected]