Samsung T220 LCD monitor
Geplaatst: 01 jan 2009 18:50
Het beeldscherm waarmee ik nu dit bericht aan het typen ben is vermoeiend voor de ogen.. contrast is er nauwelijks waardoor het lezen op dit scherm niet makkelijk is, dat is de rede geweest voor vervanging na 6 jaar trouwe dienst.
Na veel re-search had ik de Samsung T220 LCD monitor op het oog, 300EURO. Haastig spoed is zelden goed dus wachte de aankoop nog even af. Eind oktober van alweer het vorige jaar (2008) kocht ik de 22'' plat scherm voor dit verouderde 17'' beeldscherm voor 249EURO bij de dichtsbijzijnde maar De slechtse computerzaak wat betreft service.
Ik pakte het beeldscherm uit.. perfect design, touche-screen aan-uit knop, zwart rood-rose kleur. Pico bello!
Ik heb tijdje moeten wennen aan de grootte van het scherm, de overstap van 17'' naar 22'' was wel te doen. Na nog geen 2 maanden gebruik begon het scherm uit te vallen, patsboem zwart. Aan en uit knop knipperde alsof het geen stroom kon kruigen, zwak licht. Ik rende niet meteen terug naar mycom welke op loopafstand van huis gevestigd is, maar toen ik wist dat dit niet door mij te verhelpen was (scherm is gewoon onbruikbaar) keek ik op de samsung site waarop ik het advies kreeg terug te gaan naar de handelaar (mycom).
Mijn scherm netjes ingepakt en terug naar de winkel gebracht, weer uitgepakt in de winkel en getest voor fouten. De servicemedewerker van mycom vertelde dat dit scherm terug moest naar de fabrikant en dat ik een smsje kreeg wanneer ik een vervangend product of reparatie kon ophalen. Hij gaf me een print van het reparatie formulier die ik ondertekend heb waarna ik de winkel heb verlaten.
Ruim een week later ging ik op een zaterdag terug naar de winkel (een beeldscherm heb ik hard nodig voor mijn werk, en is gewoon noodzaak) met de vraag hoe lang het ongeveer zal gaan duren. Vorige keer liep ik makkelijk de winkel uit zonder te weten wat de procedures zijn. De servicemedewerker van mycom vertelde dat het niet lang zou gaan duren en dat ik dinsdag mijn beeldscherm heb. Ik bedankte hem en vertelde dat ik niet meteen dinsdag ochtend op de stoep zal staan. Ik kwam rond het einde van woensdag middag terug voor het halen van mijn beeldscherm. Maar helaas, geen beeldscherm!
Hoe lang kan dit zo doorgaan?
Je koopt een beeldscherm voor een paar honderd euro en je hoop dat dit een investering is van wel 3 tot 5 jaar. Als een beeldscherm het na 2 maanden al begeeft, was het alles behalve degelijk. Natuurlijk wil ik mycom de tijd gegeven voor een oplossing.
De mycom wil best wel wat aan mij verdienen maar als je er problemen mee krijgt moet je bij de fabrikant wezen.
Triest, ik heb geen andere keus dan wachten op een smsje.. Hoe lang?
Dank u wel dat u even een moment de tijd wilt nemen voor het doorlezen van deze zaak.
Eduard
Na veel re-search had ik de Samsung T220 LCD monitor op het oog, 300EURO. Haastig spoed is zelden goed dus wachte de aankoop nog even af. Eind oktober van alweer het vorige jaar (2008) kocht ik de 22'' plat scherm voor dit verouderde 17'' beeldscherm voor 249EURO bij de dichtsbijzijnde maar De slechtse computerzaak wat betreft service.
Ik pakte het beeldscherm uit.. perfect design, touche-screen aan-uit knop, zwart rood-rose kleur. Pico bello!
Ik heb tijdje moeten wennen aan de grootte van het scherm, de overstap van 17'' naar 22'' was wel te doen. Na nog geen 2 maanden gebruik begon het scherm uit te vallen, patsboem zwart. Aan en uit knop knipperde alsof het geen stroom kon kruigen, zwak licht. Ik rende niet meteen terug naar mycom welke op loopafstand van huis gevestigd is, maar toen ik wist dat dit niet door mij te verhelpen was (scherm is gewoon onbruikbaar) keek ik op de samsung site waarop ik het advies kreeg terug te gaan naar de handelaar (mycom).
Mijn scherm netjes ingepakt en terug naar de winkel gebracht, weer uitgepakt in de winkel en getest voor fouten. De servicemedewerker van mycom vertelde dat dit scherm terug moest naar de fabrikant en dat ik een smsje kreeg wanneer ik een vervangend product of reparatie kon ophalen. Hij gaf me een print van het reparatie formulier die ik ondertekend heb waarna ik de winkel heb verlaten.
Ruim een week later ging ik op een zaterdag terug naar de winkel (een beeldscherm heb ik hard nodig voor mijn werk, en is gewoon noodzaak) met de vraag hoe lang het ongeveer zal gaan duren. Vorige keer liep ik makkelijk de winkel uit zonder te weten wat de procedures zijn. De servicemedewerker van mycom vertelde dat het niet lang zou gaan duren en dat ik dinsdag mijn beeldscherm heb. Ik bedankte hem en vertelde dat ik niet meteen dinsdag ochtend op de stoep zal staan. Ik kwam rond het einde van woensdag middag terug voor het halen van mijn beeldscherm. Maar helaas, geen beeldscherm!
Hoe lang kan dit zo doorgaan?
Je koopt een beeldscherm voor een paar honderd euro en je hoop dat dit een investering is van wel 3 tot 5 jaar. Als een beeldscherm het na 2 maanden al begeeft, was het alles behalve degelijk. Natuurlijk wil ik mycom de tijd gegeven voor een oplossing.
De mycom wil best wel wat aan mij verdienen maar als je er problemen mee krijgt moet je bij de fabrikant wezen.
Triest, ik heb geen andere keus dan wachten op een smsje.. Hoe lang?
Dank u wel dat u even een moment de tijd wilt nemen voor het doorlezen van deze zaak.
Eduard