Postbank Sparen betaalt spaargeld niet uit.
Geplaatst: 02 jan 2009 11:16
Postbank Sparen geeft spaargeld niet terug. Geld dat op een rekening van Postbank Sparen staat wordt niet naar de gewone girorekening over gemaakt. Betalingsopdracht ingezonden 1 dec 2008, er over gebeld met Postbank op 17, 20 en 23 december: steeds tegenstrijdige informatie. Dan was de opdracht binnen en zou binnen enkele werkdagen worden verwerkt, dan was de opdracht helemaal niet binnen, dan werd er een spoedopdracht van gemaakt -drie dagen verwerkingstijd, goh wat een spoed- en drie dagen later: we maken er nu een spoedopdracht van. Na de Kerst per email als reactie op onze klacht: de spoedopdracht is niet te vinden, maar we maken er nu een spoedopdracht van. Nu op 2 jan 2009 kunnen we nog steeds niet over ons spaargeld beschikken.
Conclusie: Postbank Sparen, niet aan beginnen. Je krijgt je eigen geld gewoon niet van ze terug. En als je erover klaagt (0900-0933) zeggen ze doodleuk: ja maar dat is Postbank Sparen, ik kan niets voor u doen, dat is een andere afdeling, ik kan u doorverbinden. En als je bent doorverbonden krijg je de ene leugen na de andere te horen.
Conclusie: Postbank Sparen, niet aan beginnen. Je krijgt je eigen geld gewoon niet van ze terug. En als je erover klaagt (0900-0933) zeggen ze doodleuk: ja maar dat is Postbank Sparen, ik kan niets voor u doen, dat is een andere afdeling, ik kan u doorverbinden. En als je bent doorverbonden krijg je de ene leugen na de andere te horen.