Wat kan ik doen als iets niet bezorgd is?
Geplaatst: 04 jan 2009 09:40
LS,
Vrienden van ons hebben hebben bij De Boeketterie in Bergen NH een rouwboeket besteld voor de crematie van mijn vader (november 2008).
De Boeketterie heeft de bestelling doorgegeven aan The Green Room Jan Groen in Zwolle. Het rouwboeket is echter nooit bezorgd. Wij hebben het tenminste niet gezien, en het daarnij behorende kaartje heeft mijn moeder ook niet ontvangen na de plechtigheid.
Nu is mijn vraag wie is er verantwoordelijk?
The Green Room heeft alles keurig in de computer staan, maar dat geeft mij geen zekerheid dat het ook daadwerkelijk bezorgd is. Hoe zorgvuldig het ook allemaal lijkt.
De Boeketterie legt de verantwoordelijkheid bij The Green Room.
The Green Room is aangesloten bij Fleurop. Ik heb de leveringsvoorwaarden gelezen en daar staat in dat uitvoerende bloemist is verantwoordelijk voor aflevering. En dat de bloemist aansprakelijk is tot het moment van levering bij de ontvanger.
In het protocol klachtenafhandeling staat dat er bij klachten over levering van rouwwerk er binnen twee weken door de klant gereageerd moet worden. Dat is niet gebeurd, maar in onze ogen is dat ook begrijpelijk. Wij zouden zelf ook niet navragen of onze bloemen bezorgd zijn. Mensen hebben in de periode na de crematie andere dingen aan hun hoofd.
Een andere vraag die er nu speelt is wat kunnen we doen. We hebben contact gehad met beide bloemisten, maar voor hen is de zaak af. Er kan nu niets meer aan gedaan worden, en we hadden het eerder moeten melden. In mijn ogen is echter de 'dienst' die is 'ingekocht' niet naar volle tevredenheid afgehandeld.
Wie helpt ons?
Met vriendelijke groet,
Vrienden van ons hebben hebben bij De Boeketterie in Bergen NH een rouwboeket besteld voor de crematie van mijn vader (november 2008).
De Boeketterie heeft de bestelling doorgegeven aan The Green Room Jan Groen in Zwolle. Het rouwboeket is echter nooit bezorgd. Wij hebben het tenminste niet gezien, en het daarnij behorende kaartje heeft mijn moeder ook niet ontvangen na de plechtigheid.
Nu is mijn vraag wie is er verantwoordelijk?
The Green Room heeft alles keurig in de computer staan, maar dat geeft mij geen zekerheid dat het ook daadwerkelijk bezorgd is. Hoe zorgvuldig het ook allemaal lijkt.
De Boeketterie legt de verantwoordelijkheid bij The Green Room.
The Green Room is aangesloten bij Fleurop. Ik heb de leveringsvoorwaarden gelezen en daar staat in dat uitvoerende bloemist is verantwoordelijk voor aflevering. En dat de bloemist aansprakelijk is tot het moment van levering bij de ontvanger.
In het protocol klachtenafhandeling staat dat er bij klachten over levering van rouwwerk er binnen twee weken door de klant gereageerd moet worden. Dat is niet gebeurd, maar in onze ogen is dat ook begrijpelijk. Wij zouden zelf ook niet navragen of onze bloemen bezorgd zijn. Mensen hebben in de periode na de crematie andere dingen aan hun hoofd.
Een andere vraag die er nu speelt is wat kunnen we doen. We hebben contact gehad met beide bloemisten, maar voor hen is de zaak af. Er kan nu niets meer aan gedaan worden, en we hadden het eerder moeten melden. In mijn ogen is echter de 'dienst' die is 'ingekocht' niet naar volle tevredenheid afgehandeld.
Wie helpt ons?
Met vriendelijke groet,