Pagina 1 van 1

decoder stuk na storing ziggo en essent

Geplaatst: 05 jan 2009 20:52
door jurilouisa
Van de week was het al een paar keer raak. Storingen aan stroom (essent/enexis) storing aan digitv enz enz.
Vandaag spande de troon (volgens site ziggo) van 11:30 -12:22 digi tv storing en gelijk daarop aansluitend was er een grote stroomstoring die dik 3 uur duurde.

Einde van de middag wilden mijn kids tv gaan kijken blijkt de decoder niet meer te werken zoals die hoort te werken. Krijg alleen menu in beeld, voor de rest ALLES geprobeerd via klantenservice en thuis maar niks. De eerste 2 medewerkers zeiden beiden dat ik zowieso een nieuwe decoder gratis zou ontvangen, dit omdat hij kapot is gegaan na een storing van hen. De 2e was al iets voorzichtiger die zei dat er wel iets administratiefs geregeld zou worden zodat ik toch een nieuwe decoder zou krijgen ondanks dat die van mij net buiten de garantie valt.

Moest alleen nog even alles afkoppelen van de decoder, stroom, kabels , kaart eruit enz enz. En dat een half uur zo laten want misschien zouden de fabrieksinstellingen dan terug komen.

Nou niks dus...vanavond weer gebeld met ziggo...
mevrouw hij is stuk ws. en u zult zelf een nieuwe moeten kopen...

WAt ??? Terwijl er een storing is van essent EN ziggo, daarna dat ding kapot is en niemand die de verantwoordelijkheid ervoor op zich neemt ?

Ik ga morgen naar het hoofdkantoor in groningen met dat pokkeding , wie heeft deze problemen ook ?

heb in telefonie ook al stuk achtergelaten want loop daarmee al sinds april ongeveer af en aan te bellen naar ziggo maar ook hier lost niks op en ik betaal elke maand dik abonnements geld...