garantie gratis laptop bij GSM.nl
Geplaatst: 07 jan 2009 14:34
Hallo allemaal,
Op 20 juli 2007 sluit ik een abonnement af bij GSM.nl voor een 2-jarig vodafone abonnement waarbij ik een gratis laptop van ACER ontvang.
Na bijna een jaar, in de eerste week van juli 2008, ontstaat er een scheur in het beeldscherm vanuit middenboven naar de linker onderhoek met een rode kleur rondom de scheur. Omdat in eerste instantie de rode kleur lijkt weg te trekken wacht ik het een paar dagen af maar op 16 juli 2008 komt er een nieuwe scheur verticaal over het scherm waarbij de rechterkant van het scherm volledig zwart wordt. De linkerkant werkt nog wel (maar daar zit ook een diagonale scheur in).
Op 17 juli direct een e-mail gestuurd naar GSM.nl waarin ik de klachten aangaf. Nog dezelfde dag een e-mail terug met de mededeling dat ik hem ter reparatie moest opsturen. Echter door persoonlijke omstandigheden was ik pas in november in staat om de laptop op te sturen.
Nu beweert GSM.nl dat de reparatie buiten de garantieregeling (garantieperiode 1 jaar) valt omdat de laptop niet binnen de garantieperiode bij de leverancier is aangemeld.
Waar heb ik recht op?
Met vriendelijke groet
Op 20 juli 2007 sluit ik een abonnement af bij GSM.nl voor een 2-jarig vodafone abonnement waarbij ik een gratis laptop van ACER ontvang.
Na bijna een jaar, in de eerste week van juli 2008, ontstaat er een scheur in het beeldscherm vanuit middenboven naar de linker onderhoek met een rode kleur rondom de scheur. Omdat in eerste instantie de rode kleur lijkt weg te trekken wacht ik het een paar dagen af maar op 16 juli 2008 komt er een nieuwe scheur verticaal over het scherm waarbij de rechterkant van het scherm volledig zwart wordt. De linkerkant werkt nog wel (maar daar zit ook een diagonale scheur in).
Op 17 juli direct een e-mail gestuurd naar GSM.nl waarin ik de klachten aangaf. Nog dezelfde dag een e-mail terug met de mededeling dat ik hem ter reparatie moest opsturen. Echter door persoonlijke omstandigheden was ik pas in november in staat om de laptop op te sturen.
Nu beweert GSM.nl dat de reparatie buiten de garantieregeling (garantieperiode 1 jaar) valt omdat de laptop niet binnen de garantieperiode bij de leverancier is aangemeld.
Waar heb ik recht op?
Met vriendelijke groet