LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] tele2 misleiding

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
cynries

tele2 misleiding

Ongelezen bericht door cynries »

Wij hebben in oktober bij tele2 het compleet plus pakket besteld. Hierbij kreeg je gratis een minilaptop. Aangezien wij al van plan waren een minilaptop aan te schaffen was dit een mooie aanbieding. Na 2 maal door tele2 beloofd te zijn dat de brief voor de laptop onderweg was blijkt nu dat tele2 een fout gemaakt heeft en wij nu een compleet pakket hebben, je raad het al ZONDER LAPTOP! Tele2 maakt bij elk nieuw contract een opname van het telefoongesprek, maar er wordt pertinent geweigerd dit gesprek af te luisteren. Waarschijnlijk is deze opname alleen voor gebruik in het voordeel van Tele2! Je kunt praten als Brugman maar mooi dat ze je niet terwille zijn!
Dus GA NIET MET TELE2 IN ZEE en als je dat toch wilt: Zorg dat je overal een kopie van hebt en neem het gesprek zelf ook op!

D1RK

Re: tele2 misleiding

Ongelezen bericht door D1RK »

Als je niet per telefoon maar via E mail of online dit had afgesloten zou je meer zekerheid hebben!

Zeg gewoon nee, en via Uw huidige Email adres bevestigen mag ook.
Als je Laptop ontbreekt reageer je niet, en ontbind je het contract.

Helaas voor U te laat, maar zelf online gaan en deze actie zoeken is veiliger en foutlozer!

WebServiceTele2

Re: tele2 misleiding

Ongelezen bericht door WebServiceTele2 »

Beste Cynries,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw telefoonnummer en/of klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: [email protected]

Met vriendelijke groeten,

Yvonne Kok
Webservice Tele2

Gesloten