| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opzeggen aanvullend abonnement
-
meelaansyl
opzeggen aanvullend abonnement
Mijn vriend heeft bij de kpn naast zijn telefoon abonnement ook een abonnement voor mobiel televisie kijken.
Binnen het dekkingsgebied hiervan werkt het ook niet goed. Heel vaak is er geen verbinding mogelijk.
Hij heeft toch het recht om dit deel van zijn abonnement op te zeggen wegens niet geleverde diensten?
Ook al is het een abonnement voor 2 jaar?
Binnen het dekkingsgebied hiervan werkt het ook niet goed. Heel vaak is er geen verbinding mogelijk.
Hij heeft toch het recht om dit deel van zijn abonnement op te zeggen wegens niet geleverde diensten?
Ook al is het een abonnement voor 2 jaar?
-
Roytheslayer
Re: opzeggen aanvullend abonnement
Als ik me niet vergis zijn die bundels om tv te kijken toen gratis afgesloten, en wordt er pas na 2 jaar 9,95 per maand voor in rekening gebracht.
Denk dat het geen probleem is om deze dienst eraf te laten halen
Denk dat het geen probleem is om deze dienst eraf te laten halen
Bij niet leveren of slechte kwaliteit mag je ONTBINDEN...
Nooit opzeggen want dan loopt het tot einde contract.
eventueel via [email protected] deze klacht insturen en als binnen 2 weken nog niet goed Ontbinden overeenkomst!
Nooit opzeggen want dan loopt het tot einde contract.
eventueel via [email protected] deze klacht insturen en als binnen 2 weken nog niet goed Ontbinden overeenkomst!
De bundel is niet gratis bij Hi abonnementen, dan is het natuurlijk wel logisch om dit te laten ontbinden. Wijziging van de overeenkomst is gewoon mogelijk, indien er niet nagekomen wordt.