Slechte service T4Telecom
Geplaatst: 14 apr 2003 13:24
Bron: Ook dat nog
Mobiele problemen: T for Telecom
Mobiele problemen
Erica Nijman uit Nijmegen heeft een probleem met T for Telecom. Het gaat om een mobiele telefoon die na 13 dagen kapot gaat. Na 4 maanden is het haar nog niet gelukt om een passende oplossing te krijgen. Ze had de telefoon aangeschaft, omdat haar schoonmoeder op sterven lag. Ze krijgt na lang touwtrekken een telefoon aangeboden met veel minder mogelijkheden, terwijl ze betaald had voor een duurdere! Bovendien verviel de verzekering die ze had betaald voor een jaar, van de vorige telefoon. Erica voelt zich voor schut gezet en is emotioneel onder de situatie, mede omdat haar probleem niet serieus genomen is, gezien de omstandigheden van haar schoonmoeder. Ook Dat Nog! lukte het wel binnen één telefoontje om een oplossing te krijgen en ook nog eens een hele mooie oplossing.
Erica: ‘Het is geen wereldprobleem, het gaat slechts om een stom mobieltje, maar het geeft wel een stukje omgangsregels in onze maatschappij weer. De starre akelige manier waarop dit bedrijf mij heeft behandeld dwingt mij jullie in te schakelen.'
Mobiele problemen: T for Telecom
Mobiele problemen
Erica Nijman uit Nijmegen heeft een probleem met T for Telecom. Het gaat om een mobiele telefoon die na 13 dagen kapot gaat. Na 4 maanden is het haar nog niet gelukt om een passende oplossing te krijgen. Ze had de telefoon aangeschaft, omdat haar schoonmoeder op sterven lag. Ze krijgt na lang touwtrekken een telefoon aangeboden met veel minder mogelijkheden, terwijl ze betaald had voor een duurdere! Bovendien verviel de verzekering die ze had betaald voor een jaar, van de vorige telefoon. Erica voelt zich voor schut gezet en is emotioneel onder de situatie, mede omdat haar probleem niet serieus genomen is, gezien de omstandigheden van haar schoonmoeder. Ook Dat Nog! lukte het wel binnen één telefoontje om een oplossing te krijgen en ook nog eens een hele mooie oplossing.
Erica: ‘Het is geen wereldprobleem, het gaat slechts om een stom mobieltje, maar het geeft wel een stukje omgangsregels in onze maatschappij weer. De starre akelige manier waarop dit bedrijf mij heeft behandeld dwingt mij jullie in te schakelen.'