LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen keukenzaken Hoorn?

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
A1980
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jan 2009 14:56

Ervaringen keukenzaken Hoorn?

Ongelezen bericht door A1980 »

Vroeg me af er wellicht mensen zijn met goede en slechte ervaringen bij keukenzaken in de omgeving van Hoorn. Begeef me voor het eerst in de keukenwereld, daar onze nieuwbouwwoning van de zomer wordt opgeleverd. Lees met veel belangstelling dit forum en wordt voor mij gevoel al heel wat wijzer dan ik was.

Alvast bedankt voor het delen van jullie ervaringen/tips/suggesties enz.

bmgd73
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 mei 2008 15:55

Re: Ervaringen keukenzaken Hoorn?

Ongelezen bericht door bmgd73 »

Hallo A1980,

Wij wonen ook in Hoorn en hebben alle keukenzaken in Hoorn gehad maar zijn uiteindelijk geslaagd in Heerhugowaard bij Domipal keukens. Onze keuken wordt begin volgende maand geplaatst en ik heb er alle vertrouwen in, we zijn keurig geholpen geen gepush, goede ideeën en oplossingen, snelle levering, klein bedrijf met eigen monteurs, duidelijke eerlijke offerte met alle prijzen erbij.
Succes!

Groetjes bmg1973

CocaCola81
Berichten: 453
Lid geworden op: 07 aug 2007 00:35

Re: Ervaringen keukenzaken Hoorn?

Ongelezen bericht door CocaCola81 »


zelfstandigste
Berichten: 1971
Lid geworden op: 16 jan 2007 22:45
Locatie: Belgie

Re: Ervaringen keukenzaken Hoorn?

Ongelezen bericht door zelfstandigste »

www.schouwkeukens.nl zwaag grote organisatie met degelijke aanpak en producten, netto prijzen.

www.keukenconcurrent.nl zwaag dmg, met bijbehorende technieken

www.keukenloods.nl zwaag grote organisatie gericht op aantallen en lage, netto prijzen.

En als u dan ook nog eens keukenstudio Heemskerk bezoekt (persoonlijke aanpak kleine zaak) , heeft u alle uitersten van de markt meegemaakt en kunt u een persoonlijk oordeel geven.

A1980
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jan 2009 14:56

Re: Ervaringen keukenzaken Hoorn?

Ongelezen bericht door A1980 »

Super bedankt voor de info allen! Ga dit weekend voor het eerst goed op pad. Na alle verhalen hier op het forum over de keukenconcurrent weet ik wat ik daar kan verwachten, maar ga er zeker eens kijken.
Ik kom hier zeker nog terug met de indrukken.

Gesloten