Telefonisch benadering voor aan abonnement.
Ik heb een gesprek gehad met de jonge dame en was op zich geïnteresseerd. Uit eindelijk kwam het verzoek om alles op te nemen. Ik had aangegeven een 1/2 jaar contract te willen. Tijdens de opname bleek dat het een jaarcontract was, welke per 1/2 jaar zou worden betaald. Ja, dan zou ik wel een 1 jaar contract nemen dat is dan goedkoper. Maar aangezien ik dus een 1/2 jr contract wilde, moest ik gelijk per e-mail opzeggen. Ik zei daarop dat ik nu een 1/2 jr contract wilde afsluiten en anders niet. Waarop de jonge dame zei, dan gaat het niet door, nog een prettige avond. Waarschijnlijk dacht ze anders, want na een paar weken kreeg ik op eens de krant weer. En een paar dagen later een welkomstpakket, welke ik retour afzender heb gezonden. Wel nu begint het dus pas. Als eerste heb ik een e-mail gestuurd dat ik dus geen abonnement heb, waarop werd gereageerd dat mijn abonnement na een 1/2 jr zou aflopen, maar dat was dus mijn klacht dus niet. (17-10-2008).
Vervolgens werd er een maandbedrag geïncasseerd, welke ik heb laten terug storten. Daarna nog 4 mails (14 en 18-10-2008 en 03 en 11-11-2008) en een keer gebeld (29-12-2008), op de mails geen antwoord en bij het bellen, zou ik worden terug gebeld. Is nog niet gebeurd.
Nu heb ik een aanmaning en een laatste aanmaning, anders volgen er incassokosten. Ze zetten je dus gewoon onder druk om maar te betalen.
DIT KAN TOCH NIET???? Heeft iemand ook z'n ervaring met AD of andere?
Een ontevreden klant van het AD!
PS: bereikbaarheid:
In eerste instantie gaven ze aan ook op zaterdag bereikbaar te zijn: heb ik ook nog gebeld, maar kreeg een antwoordapparaat, alleen door de weeks bereikbaar.
Nu geven ze aan ma t/m vr tussen 11:00 t/m 17:00 uur, ik wederom gebeld om 16:55 uur, maar kreeg een antwoordapparaat, tussen 11:00 en 16:00 uur!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AD nieuwsblad (krant)
Re: AD nieuwsblad (krant)
Nooit per telefoon dit soort aanbiedingen nemen!
Online kunt U alle mogelijkheden nalezen en kreeg U zelfde cadeau.
Verder kunt U altijd via Email vragen stellen zoals U nu ook per telefoon heeft gedaan en dan had U bewijs van eventuele foute antwoorden die dan wel rechtsgeldig zijn!
Dus nooit meer per telefoon dit soort dingen afsluiten als het ook online kan.
Online kunt U alle mogelijkheden nalezen en kreeg U zelfde cadeau.
Verder kunt U altijd via Email vragen stellen zoals U nu ook per telefoon heeft gedaan en dan had U bewijs van eventuele foute antwoorden die dan wel rechtsgeldig zijn!
Dus nooit meer per telefoon dit soort dingen afsluiten als het ook online kan.
Re: AD nieuwsblad (krant)
Een paar geleden had ik telefonsich een proefabonnement afgesloten op het AD. Ik kocht het AD op zaterdag en dit was even duur.
Afgesproken dat het abonnement direct zou ingaan. Dit vanwege bepaald sportnieuws in die periode.
Na een paar maanden geen krant in de bus gehad te hebben, dit abonnement per email opgezegd met als reden dat het niet geleverd werd in de afgesproken periode. Opzegging werd bevestigd door AD. ca. een maand na die opzegging krijg ik het AD in de bus. Gebeld en doorgegeven dat ik hem opgezegd had, omdat hij niet werd bezorgd. Geen probleem, bezoriging zou stopgezet worden. Krijg ik een acceptgiro in de bus. Weer contact opgenomen, zou geregeld worden en toen niets meer gehoord en geen nieuwe accepts gekregen. Het kwam dus goed maar kostte wel veel tijd.
Afgesproken dat het abonnement direct zou ingaan. Dit vanwege bepaald sportnieuws in die periode.
Na een paar maanden geen krant in de bus gehad te hebben, dit abonnement per email opgezegd met als reden dat het niet geleverd werd in de afgesproken periode. Opzegging werd bevestigd door AD. ca. een maand na die opzegging krijg ik het AD in de bus. Gebeld en doorgegeven dat ik hem opgezegd had, omdat hij niet werd bezorgd. Geen probleem, bezoriging zou stopgezet worden. Krijg ik een acceptgiro in de bus. Weer contact opgenomen, zou geregeld worden en toen niets meer gehoord en geen nieuwe accepts gekregen. Het kwam dus goed maar kostte wel veel tijd.