UPC - geen kiestoon vaste telefoon
Geplaatst: 09 jan 2009 10:44
Sinds maandagavond kunnen wij geen gebruik meer maken van onze vaste telefoon van UPC.
Er is eergisteren een monteur geweest die zonder ergens naar de kijken zei dat ons modum geen geheugen meer had en dat de telefoon nu bij het internetmodum zou komen.
Prima, als wij maar weer konden bellen.
Het zou even kunnen duren voordat de telefoon overgeschakeld zou zijn van het ene naar het andere modum.
Nou tot op heden(drie dagen verder) hebben we nog steeds geen telefoon.
Bellen naar UPC met de mobiel heeft ons tot nu toe al zo'n 40 Euro gekost en op dit moment zijn er giga wachtlijsten dus heeft bellen helemaal geen zin.
Ook mailtjes worden niet beantwoord.
Ik vind dit belachelijk en ik hoop dat hier iemand is die mij kan helpen of zoiets ook heeft meegemaakt.
Groetjes,
An
Er is eergisteren een monteur geweest die zonder ergens naar de kijken zei dat ons modum geen geheugen meer had en dat de telefoon nu bij het internetmodum zou komen.
Prima, als wij maar weer konden bellen.
Het zou even kunnen duren voordat de telefoon overgeschakeld zou zijn van het ene naar het andere modum.
Nou tot op heden(drie dagen verder) hebben we nog steeds geen telefoon.
Bellen naar UPC met de mobiel heeft ons tot nu toe al zo'n 40 Euro gekost en op dit moment zijn er giga wachtlijsten dus heeft bellen helemaal geen zin.
Ook mailtjes worden niet beantwoord.
Ik vind dit belachelijk en ik hoop dat hier iemand is die mij kan helpen of zoiets ook heeft meegemaakt.
Groetjes,
An