Pagina 1 van 1

WEER UPC!!!!!!

Geplaatst: 09 jan 2009 13:12
door johnnyb0y1
Heb het nu echt helemaal gehad met upc!!!!!!!

Wij zijn nu 3 jaar in het bezit van de diensten van upc.

De eerste 2 maanden geen enkel probleem.

Toen begon het gezeik met telefonie en internet die elke keer uitviel.
Na een aantal keer bellen naar de klantenservice kwam er een monteur langs, die na een tijdje weer ging en zei dat het opgelost was.
Ik denk bij mezelf mooi dat is ook weer opgelost, die monteur was nog niet weg of het gezeik begon weer opnieuw, dus ik weer bellen naar de klantenservice. nu 3 jaar later en 35 monteurs later is het gezeik nog steeds aan de gang en het wordt alleen maar erger.

De maand november heb ik van upc geen factuur ontvangen, dus ik bel weer de klantenservice waar ik te horen kreeg dat ze een kopie van de factuur op zouden sturen.
Na een week wachten bel ik weer naar de klantenservice, waar ze me vertelden dat ik de factuur binnen had moeten hebben gehad en dat ik maar beter op mijn post moest letten.Eeen maand verder heb ik die van december ook niet ontvangen dus bel ik er weer heen en krijg weer precies hetzelfde verhaal te horen dat ze die wel hebben verstuurd en dat ik maar beter op moest letten wat ik aan post binnenkreeg. Ze zeggen daar ook dat ze me al 10 herinneringen gestuurd hebben de alfelopen 2 maanden waarvan ik er niet 1 binnen heb gehad.
Nu zeggen ze bij upc dat het aan tnt-post ligt dat ik mijn post niet binnenkrijg.

Op 5 januari hebben ze de diensten geblokeerd die ik heb.
Ik begon goed pissig te worden dus ik bel de klantenservice WEER op en krijg te horen"maar meneer dit is uw eigen schuld moet u maar op tijd betalen".

Hoe kan ik gvd betalen als ik niet weet wat ik moet betalen!!!!!!!

Nu zit ik al 5 dagen zonder telefoon internet waar je ook geen **** aan hebt en digitale tv waar ik nu maar 4 zenders op aan kan.
Krijg je te horen dat je dan maar analoog moet gaan kijken.
(Zou idd wel een oplossing zijn als het signaal van upc in orde is maar dat is het niet door 1 of andere digitenne mast.
Daar zou ik ook kabels voor krijgen waar ik intussen al 3 maanden op wacht.)

Kortom heb ik deze mening over upc:
1. Slechte diensten.
2. Stelletje amateurs bij de klantenservice.
3. Zeer slechte administratie.
4. Beloven een hoop maar komen bijna niks na.
5. Kost een berg geld en je ziet er weinig van terug.

Groeten john

Re: WEER UPC!!!!!!

Geplaatst: 09 jan 2009 19:56
door D1RK
Nooit bellen naar dure 0900

via gratis E mail, eventueel via werkgever, buren of vrienden naar....

[email protected] en dan als niet opgelost gewoon op antwoord reageren want als ze zien dat het te lang word sturen ze het naar hun grote baas.

Dus niet telkens een nieuwe mail maken maar blijven reageren of foute antwoorden!

Re: WEER UPC!!!!!!

Geplaatst: 29 jan 2009 10:09
door vanleenen
wij hebben ook een probleem gehad met upc. In het begin nooit problemen, tot dat wij gingen verhuizen. Toen begon alle ellende. Slechte internet verbinding en belabberde tv.
Ik heb in 2007 aangegeven dat ik het abonnement wou opzeggen, en wat denk je. Nou die liep dus gewoon door. Moest een maand voor dat het abbnm was afgelopen maar weer opnieuw een bericht sturen. Jaaaaa moesten dus een jaar wachten. Geen tv en slechte verbinding. Het heeft ons klauwen met geld gekost naar dat 0900 nr te bellen. En teleksn werd er gezegt dat er ene nieuw kabeltje of wat dan ook moest aangesloten worden, wij hebben alles geprobeerd, maar het bleeft slecht.

Wij hebben dan ook gezegt dat wij geen eene euro meer betalen tot dat het probleem opgelsot zou zijn.
Ja we werden gewoon afgesloten, was voor ons eigenlijk geen probleem, zo konden wij eindelijk een ander abonmt bij iemand anders afsluiten. Heheh eindleijk weer tv en goei internet.

Tot dat er een deurwaarder de rekenign opstuurde, dat was deurwaarder lindopf. Wij hebben het probleem uitgelegt en de rekenign werd weer terug gestuurt naar UPC. Nu is upc ons weer aan het stalken dat wij dat geld gewoon moeten betalen.. VOOR WAT???? voor iets waar wij geen gebruik van hebben kunnen maken?????


Ik heb net naar het mailadres gestuurt, hopen dat het probleem weer opgelsots word.

En naders gaan wij langs upc zelf die zit in rdam. daar zijn wij al een keer geweest en het probleem werd toen gelijk opgelost, dat ging over ieta van het vorig adres. Wij werden daar netjes behandel, dat kan je van de klantenservis niet zeggen die je aan de foon krijg.