WEER UPC!!!!!!
Geplaatst: 09 jan 2009 13:12
Heb het nu echt helemaal gehad met upc!!!!!!!
Wij zijn nu 3 jaar in het bezit van de diensten van upc.
De eerste 2 maanden geen enkel probleem.
Toen begon het gezeik met telefonie en internet die elke keer uitviel.
Na een aantal keer bellen naar de klantenservice kwam er een monteur langs, die na een tijdje weer ging en zei dat het opgelost was.
Ik denk bij mezelf mooi dat is ook weer opgelost, die monteur was nog niet weg of het gezeik begon weer opnieuw, dus ik weer bellen naar de klantenservice. nu 3 jaar later en 35 monteurs later is het gezeik nog steeds aan de gang en het wordt alleen maar erger.
De maand november heb ik van upc geen factuur ontvangen, dus ik bel weer de klantenservice waar ik te horen kreeg dat ze een kopie van de factuur op zouden sturen.
Na een week wachten bel ik weer naar de klantenservice, waar ze me vertelden dat ik de factuur binnen had moeten hebben gehad en dat ik maar beter op mijn post moest letten.Eeen maand verder heb ik die van december ook niet ontvangen dus bel ik er weer heen en krijg weer precies hetzelfde verhaal te horen dat ze die wel hebben verstuurd en dat ik maar beter op moest letten wat ik aan post binnenkreeg. Ze zeggen daar ook dat ze me al 10 herinneringen gestuurd hebben de alfelopen 2 maanden waarvan ik er niet 1 binnen heb gehad.
Nu zeggen ze bij upc dat het aan tnt-post ligt dat ik mijn post niet binnenkrijg.
Op 5 januari hebben ze de diensten geblokeerd die ik heb.
Ik begon goed pissig te worden dus ik bel de klantenservice WEER op en krijg te horen"maar meneer dit is uw eigen schuld moet u maar op tijd betalen".
Hoe kan ik gvd betalen als ik niet weet wat ik moet betalen!!!!!!!
Nu zit ik al 5 dagen zonder telefoon internet waar je ook geen **** aan hebt en digitale tv waar ik nu maar 4 zenders op aan kan.
Krijg je te horen dat je dan maar analoog moet gaan kijken.
(Zou idd wel een oplossing zijn als het signaal van upc in orde is maar dat is het niet door 1 of andere digitenne mast.
Daar zou ik ook kabels voor krijgen waar ik intussen al 3 maanden op wacht.)
Kortom heb ik deze mening over upc:
1. Slechte diensten.
2. Stelletje amateurs bij de klantenservice.
3. Zeer slechte administratie.
4. Beloven een hoop maar komen bijna niks na.
5. Kost een berg geld en je ziet er weinig van terug.
Groeten john
Wij zijn nu 3 jaar in het bezit van de diensten van upc.
De eerste 2 maanden geen enkel probleem.
Toen begon het gezeik met telefonie en internet die elke keer uitviel.
Na een aantal keer bellen naar de klantenservice kwam er een monteur langs, die na een tijdje weer ging en zei dat het opgelost was.
Ik denk bij mezelf mooi dat is ook weer opgelost, die monteur was nog niet weg of het gezeik begon weer opnieuw, dus ik weer bellen naar de klantenservice. nu 3 jaar later en 35 monteurs later is het gezeik nog steeds aan de gang en het wordt alleen maar erger.
De maand november heb ik van upc geen factuur ontvangen, dus ik bel weer de klantenservice waar ik te horen kreeg dat ze een kopie van de factuur op zouden sturen.
Na een week wachten bel ik weer naar de klantenservice, waar ze me vertelden dat ik de factuur binnen had moeten hebben gehad en dat ik maar beter op mijn post moest letten.Eeen maand verder heb ik die van december ook niet ontvangen dus bel ik er weer heen en krijg weer precies hetzelfde verhaal te horen dat ze die wel hebben verstuurd en dat ik maar beter op moest letten wat ik aan post binnenkreeg. Ze zeggen daar ook dat ze me al 10 herinneringen gestuurd hebben de alfelopen 2 maanden waarvan ik er niet 1 binnen heb gehad.
Nu zeggen ze bij upc dat het aan tnt-post ligt dat ik mijn post niet binnenkrijg.
Op 5 januari hebben ze de diensten geblokeerd die ik heb.
Ik begon goed pissig te worden dus ik bel de klantenservice WEER op en krijg te horen"maar meneer dit is uw eigen schuld moet u maar op tijd betalen".
Hoe kan ik gvd betalen als ik niet weet wat ik moet betalen!!!!!!!
Nu zit ik al 5 dagen zonder telefoon internet waar je ook geen **** aan hebt en digitale tv waar ik nu maar 4 zenders op aan kan.
Krijg je te horen dat je dan maar analoog moet gaan kijken.
(Zou idd wel een oplossing zijn als het signaal van upc in orde is maar dat is het niet door 1 of andere digitenne mast.
Daar zou ik ook kabels voor krijgen waar ik intussen al 3 maanden op wacht.)
Kortom heb ik deze mening over upc:
1. Slechte diensten.
2. Stelletje amateurs bij de klantenservice.
3. Zeer slechte administratie.
4. Beloven een hoop maar komen bijna niks na.
5. Kost een berg geld en je ziet er weinig van terug.
Groeten john