Hallo,
Vorige week kwam Albert.nl bij ons boodschappen bezorgen. In plaats van 175 Eur tikte de bezorger een bedrag van 1,75 Eur in. Wij hadden dit niet in de gaten en drukte ter goede trouw op 'ja'.
Nu stuurt Albert.nl ons een factuur voor het resterende bedrag. Ik twijfel echter of ik verplicht ben om dit te betalen. Ondanks het feit dat het bedrag evident niet klopt, was het wel Albert.nl die ons de boodschappen voor dit bedrag verkocht.
Weet iemand wat mijn rechten zijn in deze zaak?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Pinbedrag onjuist
Re: Pinbedrag onjuist
U heeft een totaalbedrag gezien bij bestelling via Albert.nl en u bent hiermee akkoord gegaan? Is er een mail met uw bestelling en de kosten gestuurd voor bezorging? Dan vrees ik dat u gewoon moet betalen.
-
gravedigger
- Berichten: 3097
- Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47
Re: Pinbedrag onjuist
Je enige recht is om dat zo snel mogelijk te betalen.
Heb je dan helemaal geen fatsoen in je lijf?
Heb je dan helemaal geen fatsoen in je lijf?
Re: Pinbedrag onjuist
Als je 1750 euro had betaald ipv 175 had je het verschil toch ook graag teruggezien?
Of had je dan nu gezegd: tja, mijn fout dat ik zelf teveel heb betaald...
Of had je dan nu gezegd: tja, mijn fout dat ik zelf teveel heb betaald...
Re: Pinbedrag onjuist
OK, duidelijk. Ik ga betalen, hoopte op een gelukje 
Re: Pinbedrag onjuist
Goede trouw ... tja ....drukte ter goede trouw op '
Re: Pinbedrag onjuist
hamstereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen 
