Pagina 1 van 1

decoder stuk

Geplaatst: 09 jan 2009 16:57
door renne w
sinds 19 dec is mijn decoder stuk gebeld naar ziggo en het zou geregeld worden ondanks dat de garantie net 12 dagen was verlopen.
ikzou adresstikkers opgestuurd krijgen en hem retour zenden dan zou ik een nieuwe of een goede gebruikte ontvangen
en dan begint het gedonder nog steeds niets ontvangen en door de medewerkers wordt je als een stuk vuil behandeld waar haalt ziggo in godsnaam het recht vandaan om zo met hun klanten om te gaan is hier nu niets aan te doen zo langzamerhand moeten ze toch wel doorkrijgen dat ze helemaal verkeerd bezig zijn
maar het is de macht van het alleen recht waar ze opkikken en waar wij tegen moeten vechten mijn mening en dan hou ik me heel erg rustig
een bom onder ziggo en daarmee is alles gezegd

Re: decoder stuk

Geplaatst: 09 jan 2009 19:47
door D1RK
Zij moeten een betrouwbaar apparaat leveren en elders kopen gaat helaas niet.

Als ze niet leveren mag U de meerkosten terug vragen want dit is een bekend probleem, zij hebben de verkeerde decoder ingekocht!

Vraag terug gave over deze periode van de meerkosten!

Re: decoder stuk

Geplaatst: 10 jan 2009 20:37
door Ulbe
Ik heb ook een decoder ( Samsung DCB-B270 ) opgestuurd naar Ziggo!,

Begin december opgestuurd, nu nog niks teruggekregen!, neem er de tijd maar voor!, volgens Ziggo,

Ze lopen bij de reparatieafedeling van Ziggo achter!, er zijn meer defecte decoders teruggekomen dan Ziggo verwacht had!, was de smoes!,

Ik wacht nog een week, en dan maar weer eens bellen naar dat zootje!, je wordt er niet vrolijk van,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.