LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postank geeft verkeerde info

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
nanda80
Berichten: 39
Lid geworden op: 04 dec 2008 16:33

Postank geeft verkeerde info

Ongelezen bericht door nanda80 »

Hallo Allemaal

Nou nu breekt mijn klomp! Ik ben mijn pincode vergeten (ok das mijn fout). Dus ben een chat begonnen, ga echt geen 5cent per minuut betalen. Ik vraag aan medewerker A kan ik mijn pincode THUIS opgestuurd krijgen.
Medewerker A zegt ja geen probleem we zullen de pincode naar uw huis sturen binnen 5 werkdagen.
Ik was blij, zit met een gebroken been thuis (ga niet schaatsen wanneer je het niet kunt :P) en heb mijn bovenbeen gebroken.
Dit had ik medewerker A niet verteld omdat ze zei dat het naar mijn HUIS werdt toegstuurd.
Nu krijg ik vandaag een brief thuis dat ik het op moet halen. Ik zo van waarom ze zou het me thuis sturen en heb specifiek gevraagt of ik het op moest halen.
Dus begin weer een chat zeer geiiriteerd omdat ze mij een toezegging hebben gedaan en daaraan niet houden.
Medewerker B begon de chat. Ik leg hem uit dat ik niet in staat ben om naar de postkantoor te gaan om de pincode op te halen.
Hij zegt zo leuk: "kan niet iemand u brengen?" Ik zei nee mijn bovenbeen is gebroken ik kan niet eens zitten. Ben per ambulance naar huis gebracht omdat ik niet in een auto kan zitten. Kan van deze mensen niet verwachten dat ze naar een postkantoor brengen aan de andere kant van de stad!
Dus vraag ik kan een familie lid het ophalen als ik ze een machtiging uitgeef aan hun.
Nee dat kan niet, ik moet maar mijn pincode ophalen wanneer ik weer ter been ben.
Leg hem uit dat het pas over 10 weken is,
Dus vraag ik heb waar ik een klacht kan indienen. Ik kan een formulierje invullen en deze terug sturen...
U raad het al... weer al die formiliertjes die op een grote stapel worden gezet en misschien onder behandeling worden genomen.

Dus vraag hem een adres en een naam waar ik een aangetekende brief kan sturen. Nee dat kan hij niet geven
Inmiddels mijn advocaat gebeld en kijken wat hij zegt wat mijn rechten zijn in dit. Want een machtiging moeten ze toch wel accepteren. Hij zegt van wel en hij vraagt mij om een adres zodat hij een formele brief kan sturen zodat we dit op kunnen lossen.

Medewerker weigert dit nog een keer.
Ik vraag nu om een manager en hij sluit de chat af.

Wat kan ik nu doen? Toch maar een stom formuliertje invullen en 10 weken wachten totdat ik geld kan pinnen?
Iemand anders hiermee ervaring?

Noble
Berichten: 1128
Lid geworden op: 13 dec 2006 12:23

Re: Postank geeft verkeerde info

Ongelezen bericht door Noble »

Medewerker weigert dit nog een keer.
Ik vraag nu om een manager en hij sluit de chat af
.


tja, heb ik OOK meegemaakt, en moest toen via omweg naar hoofdkantoor bellen en daar de juridische dienst gevraagd......

en toen kwam één en ander wél op gang...

resultaat??? ik ben wég bij pestbank

ING2_LWD
Berichten: 11
Lid geworden op: 19 jul 2009 16:05

Re: Postank geeft verkeerde info

Ongelezen bericht door ING2_LWD »

nanda80 Onderwerp: Postank geeft verkeerde info
Je breng het wel heel eenzijdig. De medewerker heeft foute info gegeven volgens jou, dit omdat er werd verteld dat je de pincode gewoon thuis gestuurd zou krijgen. (betwijfel het ten zeerste of dit daadwerkelijk is toegezegd)

Volgens mij is het net even wat anders gegaan. Waarschijnlijk heeft medewerker gezegd dat je een afhaalbericht thuis zou krijgen. Is overigens een hele logische procedure. Of meende je het serieus dat je dacht dat je gewoon een herverstrekking van je pin via mail kan regelen zonder ook maar enige verificatie.

En als het idd zo is dat je 10 week lang geen meter kunt verplaatsen, heb je immers je pincode helemaal niet nodig[/quote]

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Postank geeft verkeerde info

Ongelezen bericht door mar42 »

:? :? reageren op een topic wat al een half jaar oud is.

Gesloten