tip voor defecte logitech producten
Geplaatst: 11 jan 2009 14:03
Ik zal effe vertellen wat me overkwam.
Heb een logitech muis G5 en die ging stuk de linker muisknop deed het niet meer.
Dus ik naar de dixons waar ik hem had gekocht. De verkoper vroeg mijn aankoopbon en die was ik kwijt dus ongedane zaken naar huis.Thuis aangekomen dacht ik zal is even bellen met logitech en hun het hele verhaal uitgelegd. Inclusief het opnieuw instaleren etc etc . Ik kreeg van de medewerker een nummer om meetenemen naar de winkel. Daar aan gekomen met de muis en het nummer kreeg ik zonder verdere problemen een nieuwe muis mee naar huis.
Das dus best goeie service vind ik persoonlijk. Hopelijk hebben anderen hier iets aan.
Heb een logitech muis G5 en die ging stuk de linker muisknop deed het niet meer.
Dus ik naar de dixons waar ik hem had gekocht. De verkoper vroeg mijn aankoopbon en die was ik kwijt dus ongedane zaken naar huis.Thuis aangekomen dacht ik zal is even bellen met logitech en hun het hele verhaal uitgelegd. Inclusief het opnieuw instaleren etc etc . Ik kreeg van de medewerker een nummer om meetenemen naar de winkel. Daar aan gekomen met de muis en het nummer kreeg ik zonder verdere problemen een nieuwe muis mee naar huis.
Das dus best goeie service vind ik persoonlijk. Hopelijk hebben anderen hier iets aan.