Pagina 1 van 1

tip voor defecte logitech producten

Geplaatst: 11 jan 2009 14:03
door nitro1973
Ik zal effe vertellen wat me overkwam.
Heb een logitech muis G5 en die ging stuk de linker muisknop deed het niet meer.
Dus ik naar de dixons waar ik hem had gekocht. De verkoper vroeg mijn aankoopbon en die was ik kwijt dus ongedane zaken naar huis.Thuis aangekomen dacht ik zal is even bellen met logitech en hun het hele verhaal uitgelegd. Inclusief het opnieuw instaleren etc etc . Ik kreeg van de medewerker een nummer om meetenemen naar de winkel. Daar aan gekomen met de muis en het nummer kreeg ik zonder verdere problemen een nieuwe muis mee naar huis.
Das dus best goeie service vind ik persoonlijk. Hopelijk hebben anderen hier iets aan.

Re: tip voor defecte logitech producten

Geplaatst: 14 jan 2009 22:55
door hharteman
De kwaliteit van de Logitech muizen is de laatste jaren sterk achteruit gegaan.
Vooral de druktoetsjes begeven het bij een beetje fanatiek gebruik.
Wij zijn al met de derde G7 bezig (NB: de beste Gamemuis).
De service van Logitech is wel ok.
Bellen opsturen ruilen, geen probleem, maar de muizen zijn niet meer zo goed als ze in het verleden waren, namelijk onverwoestbaar.

Re: tip voor defecte logitech producten

Geplaatst: 17 jan 2009 00:41
door magel725
En hoe meer mensen een nieuwe muis krijgen waar eigenlijk geen recht op is, hoe eerder de nieuwe muizen het begeven. Die kosten worden gewoon doorberekend. Kip en het ei verhaal. Als mensen niet te beroerd waren om na 10 jaar een nieuwe duurdere muis aan te schaffen, dan gingen muizen nu 20 jaar mee.

Re: tip voor defecte logitech producten

Geplaatst: 20 jan 2009 16:54
door Super Sound Machine
@hharteman: Het ligt ook aan het type muis welke je gebruikt. Ik heb hier nog van die ordinaire Office Optical Logitech muizen, en die zijn echt onverwoestbaar.