KPN houdt meeverhuizen Telfort internet tegen...
Geplaatst: 12 jan 2009 20:26
Al ruim een jaar hebben wij Telfort internet (voorheen Speedlinq). Nu gaan we begin maart verhuizen. Ik had dit allemaal prima geregeld, dacht ik... Totdat ik de verhuisdatum per brief verzet had, en de volgende email kreeg:
Geachte heer/mevrouw Vogelzang,
Hartelijk dank voor uw brief met ticketnummer 1593809. Naar aanleiding van deze brief kunnen wij u als volgt informeren.
In uw brief geeft u aan dat u graag wil dat de verhuisdatum van 2 februari 2009 wordt verzet naar 20 februari 2009. Op dit moment hebben wij een afwijzing op uw verhuisverzoek ontvangen. De reden dat uw verhuizing is afgewezen is omdat wij de melding hebben gekregen dat de kabel vol zit. Dit betekend dat wij uw verhuizing niet kunnen realiseren, zonder dat er op dat adres een vaste aansluiting van de KPN actief is. De enige mogelijkheid die u heeft om deze lijn actief te stellen, is om een bel-budget of een bel-basis abonnement aan te vragen via de KPN. Wanneer u dit niet doet, zal het voor Telfort niet mogelijk zijn om uw verhuizing te realiseren. Wij willen u dan ook verzoeken om er over na te denken of u bij de KPN een vaste aansluiting aan wil vragen voor de verhuizing of dat u uw abonnement om deze reden wil beëindigen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Telfort klantenservice internet
Schandalig dat de KPN zoveel lijnen "vasthoud" op deze manier! De kabel zit heus niet vol, want als ik een KPN abonnement neem, is er ineens wel weer plek...
Jammer voor de KPN, want hierdoor ga ik dus hoogstwaarschijnlijk overstappen naar Ziggo!
Geachte heer/mevrouw Vogelzang,
Hartelijk dank voor uw brief met ticketnummer 1593809. Naar aanleiding van deze brief kunnen wij u als volgt informeren.
In uw brief geeft u aan dat u graag wil dat de verhuisdatum van 2 februari 2009 wordt verzet naar 20 februari 2009. Op dit moment hebben wij een afwijzing op uw verhuisverzoek ontvangen. De reden dat uw verhuizing is afgewezen is omdat wij de melding hebben gekregen dat de kabel vol zit. Dit betekend dat wij uw verhuizing niet kunnen realiseren, zonder dat er op dat adres een vaste aansluiting van de KPN actief is. De enige mogelijkheid die u heeft om deze lijn actief te stellen, is om een bel-budget of een bel-basis abonnement aan te vragen via de KPN. Wanneer u dit niet doet, zal het voor Telfort niet mogelijk zijn om uw verhuizing te realiseren. Wij willen u dan ook verzoeken om er over na te denken of u bij de KPN een vaste aansluiting aan wil vragen voor de verhuizing of dat u uw abonnement om deze reden wil beëindigen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groeten,
Telfort klantenservice internet
Schandalig dat de KPN zoveel lijnen "vasthoud" op deze manier! De kabel zit heus niet vol, want als ik een KPN abonnement neem, is er ineens wel weer plek...
Jammer voor de KPN, want hierdoor ga ik dus hoogstwaarschijnlijk overstappen naar Ziggo!