LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dynafix/T For Telecom - Sony Ericsson P1i

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
MeKKeR666
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jan 2009 13:52

Dynafix/T For Telecom - Sony Ericsson P1i

Ongelezen bericht door MeKKeR666 »

Toestel : Sony Ericsson P1i
Winkel : T for Telecom

Mijn Sony Ericsson P1i is in de afgelopen 3 maanden reeds 3x opgestuurd naar Dynafix (via T for Telecom) voor een hardwareprobleem, maar dit is nog steeds niet verholpen, ondanks pointers waar het probleem zit. Men leest de klachtomschrijving niet of nauwelijks. Je krijgt hooguit een firmware update, welke ik zelf al 10x uitgevoerd heb.

Verder heb ik nu afgebroken stukjes plastic, loszittende krakende stukken en enorme kieren in mijn smartphone na de laatste 'reparatie'.

Enorm vervelend, omdat ik de telefoon zakelijk gebruik (E-mail, Contactpersonen, Agenda) en klanten mij met een gammel toestel rond zien lopen, waarmee ik vaak onbereikbaar ben!

Klachtenprocedure bij T for Telecom loopt, maar dat duurt en duurt ook maar. Heb vandaag zelf Sony Ericsson maar gebeld, ondanks dat T for Telecom in het eerste jaar zelf verantwoordelijk is voor de correcte afhandeling.

To be continued.

MeKKeR666
Berichten: 8
Lid geworden op: 13 jan 2009 13:52

Re: Dynafix/T For Telecom - Sony Ericsson P1i

Ongelezen bericht door MeKKeR666 »

We zijn weer een aantal weken verder.

Uiteindelijk zelf maar een paar keer met Sony Ericsson gebeld (prima helpdesk overigens).

De winkel had nog geen enkele verder actie ondernomen, maar nu is het toestel dan toch uiteindelijk weer opgestuurd naar Dynafix om OMGERUILD te worden met een andere (hopelijk nieuwe!).

Gaat weer 5 a 10 werkdagen duren... Heb gelukkig het IMEI nummer opgeschreven, zodat ik iig kan zien of het daadwerkelijk een ander toestel wordt...

Het is gewoon superirritant om overal zelf maar achteraan te moeten zitten, want vanuit T for Telecom/Dynafix is de onwelwillendheid blijkbaar groot. Heb trouwens nog steeds niets van het 'hoofdkantoor' van T for Telecom gehoord.

Gesloten