Hallo allemaal,
Sinds 2006 volg ik de opleiding voor doktersassistente via de LOI. Tot voor kort had ik geen klachten over deze instelling, het verliep allemaal soepel.
In november 2008 heb ik de laatste vijf examens gedaan. Tot mijn verbazing was ik volgens de LOI voor 2 van deze examens gezakt. Omdat ik dit niet geloofde ben ik voor inzage naar Leiderdorp afgereisd, waar ik overigings 15 euro voor moest betalen, beetje vreemd dat je moet betalen om je eigen examen in te zien maar goed.
Toen ik daar was bleek dat ze vragen fout gerekend hebben die ik gewoon goed had!!!!! Ik heb bezwaar ingediend en van 1 examen heb ik nu het bezwaar terug. Ik heb het alsnog gehaald, geen excuses ofzo erbij maarja ik ben allang blij dat ik het alsnog gehaald heb.
De andere heb ik nog niet terug dus dat is afwachten
1 tip: als je gezakt bent, vraag altijd inzage aan!!!! Ik krijg het idee dat ze de examens na laten kijken door scholieren ofzo!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Examens LOI
-
Re: Examens LOI
Ik volg ook de opleiding tot doktersassitent. Ik had hierbij begrepen dat ze je helpen bij het zoeken naar een stage, maar dit is dus absoluut niet waar.
Ik heb heel veel moeite met het zoeken naar een stage en ik zou graag van anderen horen hoe dit bij hun gaat.
Groetjes esther
Ik heb heel veel moeite met het zoeken naar een stage en ik zou graag van anderen horen hoe dit bij hun gaat.
Groetjes esther