Otto, trage levering en niet reageren op klacht
Geplaatst: 13 jan 2009 22:17
Ik heb 2x iets besteld bij Otto. De 1e keer als nieuwe klant moest ik zelf mailen omdat het erg lang duurde, na 3 weken eindelijk een formulier dat ik in moest vullen, en weer 2 weken laden eindelijk mijn bestelling in huis, helaas maar 1 van de meerdere kledingstukken, want de rest was uitverkocht.
Nog een kans geven dacht ik, dus weer een bestelling geplaatst. Daarvoor moest ik wachten op een brief, want ik moest een bedrag vooruit betalen. Jammer dat het uitgangspunt wantrouwen is, maar toch maar inmiddelijk gedaan want ik wilde het bestelde graag snel hebben. Dat had ik er ook bijvermeld toen ik per mail had gevraagd of ik het meteen kon overmaken, want die brief kwam maar niet.
10 dagen na mijn betaling nog niets ontvangen. Op internet bleek mijn bestelling nog steeds geblokkeerd vanwege voorwaarden. Kwaad meteen alles maar geannuleerd, maar nu nog mij geld terug ontvangen, mail gestuurd met mijn ongenoegen en gevraagd of mijn geld teruggestord kan worden. Stilte.... 2 weken later nog maar eens gemaild, geen enkele reactie... Toen maar eens gebeld, storneren werd me aangeraden, maar dat kan helemaal niet, ik had het overgemaakt namelijk. Dus nu wachten tot het komt, kan weken duren volgens de telefoniste, zonder uit te kunnen leggen waarom.
Op mijn vraag waar ik een officiele klacht in kan dienen werd ik verwezen naar de klantenservice, maar ja, die laten niets horen.
Volledig machteloos zit ik nu te wachten op mijn geld. Ik heb een 3e mail naar de klantenservice gestuurd, wie weet beantwoorden ze die?
Welke stappen kun je ondernemen in zo'n geval?
Nog een kans geven dacht ik, dus weer een bestelling geplaatst. Daarvoor moest ik wachten op een brief, want ik moest een bedrag vooruit betalen. Jammer dat het uitgangspunt wantrouwen is, maar toch maar inmiddelijk gedaan want ik wilde het bestelde graag snel hebben. Dat had ik er ook bijvermeld toen ik per mail had gevraagd of ik het meteen kon overmaken, want die brief kwam maar niet.
10 dagen na mijn betaling nog niets ontvangen. Op internet bleek mijn bestelling nog steeds geblokkeerd vanwege voorwaarden. Kwaad meteen alles maar geannuleerd, maar nu nog mij geld terug ontvangen, mail gestuurd met mijn ongenoegen en gevraagd of mijn geld teruggestord kan worden. Stilte.... 2 weken later nog maar eens gemaild, geen enkele reactie... Toen maar eens gebeld, storneren werd me aangeraden, maar dat kan helemaal niet, ik had het overgemaakt namelijk. Dus nu wachten tot het komt, kan weken duren volgens de telefoniste, zonder uit te kunnen leggen waarom.
Op mijn vraag waar ik een officiele klacht in kan dienen werd ik verwezen naar de klantenservice, maar ja, die laten niets horen.
Volledig machteloos zit ik nu te wachten op mijn geld. Ik heb een 3e mail naar de klantenservice gestuurd, wie weet beantwoorden ze die?
Welke stappen kun je ondernemen in zo'n geval?