De Keijzer b.v. Terneuzen dealer Fiat en Alfa
Geplaatst: 14 jan 2009 16:39
Ik ben teleurgesteld, enorm teleurgesteld:
Vanwege de kou deed de accu het niet meer en moest worden vervangen, auto langs gebracht. En omdat deze er nu toch was vroeg ik gelijk van de kenteken verlichting 1 lampje te vervangen.
Eind van de dag werd ik gebeld: ik kon de auto ophalen, en ze vertelden dat ze nog lang bezig waren geweest met de kentekenverlichting.
Nieuwe accu erin, bougies moesten ook vervangen worden, waren volgelopen. Akkoord.
Blij dat de auto het weer deed.
Maar voor het vervangen van 1 lampje kenteken verlichting heb ik tussen de 100 en 120 euro moeten betalen.
Ik ben niet van te voren gebeld voor accoord, dan had ik het lampje natuurlijk nooit laten vervvangen.
Volgens hun was de schroef verroest, ging niet open en moest de achterklepbekleding losgeschroef worden om het lampje te vervangen.
Ik heb er nog over gebeld, wel vriendelijk te woord gestaan, maar ja de tijd zat er al in dus moet ik betalen, was een communicatiefout dat ik niet gebeld ben. Maar daar zijn zij niet verantwoordelijk voor, ik moet de rekening voldoen.
Ik heb nog wat andere dealers gebeld, deze waren allemaal zeer verbaasd over wat ik moest betalen, maar tevens dat als de kosten zo oplopen van gratis tot 5 euro naar meer dan 100 euro, er niet even gebeld is.
Ik ga nooit meer naar deze dealer de Keijzer in Terneuzen
Vanwege de kou deed de accu het niet meer en moest worden vervangen, auto langs gebracht. En omdat deze er nu toch was vroeg ik gelijk van de kenteken verlichting 1 lampje te vervangen.
Eind van de dag werd ik gebeld: ik kon de auto ophalen, en ze vertelden dat ze nog lang bezig waren geweest met de kentekenverlichting.
Nieuwe accu erin, bougies moesten ook vervangen worden, waren volgelopen. Akkoord.
Blij dat de auto het weer deed.
Maar voor het vervangen van 1 lampje kenteken verlichting heb ik tussen de 100 en 120 euro moeten betalen.
Ik ben niet van te voren gebeld voor accoord, dan had ik het lampje natuurlijk nooit laten vervvangen.
Volgens hun was de schroef verroest, ging niet open en moest de achterklepbekleding losgeschroef worden om het lampje te vervangen.
Ik heb er nog over gebeld, wel vriendelijk te woord gestaan, maar ja de tijd zat er al in dus moet ik betalen, was een communicatiefout dat ik niet gebeld ben. Maar daar zijn zij niet verantwoordelijk voor, ik moet de rekening voldoen.
Ik heb nog wat andere dealers gebeld, deze waren allemaal zeer verbaasd over wat ik moest betalen, maar tevens dat als de kosten zo oplopen van gratis tot 5 euro naar meer dan 100 euro, er niet even gebeld is.
Ik ga nooit meer naar deze dealer de Keijzer in Terneuzen