LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] feenstra
feenstra
Ook wij hebben kennis gemaakt met de unieke service van Feenstra. We hadden een afspraak om 15.00 en hebben die dezelfde dag nog verzet naar 16.00, "nee mevrouw geen enkel probleem". Wij haasten de dag van de afspraak naar huis, om 15.55 thuis en jawel een briefje in de deur want we waren niet thuis geweest. Gelijk gebeld, nee hij is al naar huis maar ik bel hem even, zei de persoon aan de andere kant van de lijn. Hij was al ver weg (bleek op 15 minuten van ons huis te zijn) en kon echt niet meer omkeren en naar ons toe komen. Een andere afspraak kon wel maar dan pas over een week! Helaas een alternatief was bij hen onbespreekbaar. Echt geweldig die service, wij gaan naar een ander voor onze klus en ons service contract wordt per direct stop gezet!
Re: feenstra
Wij hebben helaas ook te maken met de "unieke service" die feenstra levert.... wij hebben op 27 dec vorig jaar de eerste melding van een aantal storingen gedaan die in eerste instantie door een simpele reset van de ketel op te lossen was. Toch vonden wij dit niet normaal en hebben een service beurt aangevraagd/storing gemeldt. Tot op heden zijn wij hier niet voor terug gebeld. Sinds zaterdag doet onze vloerverwarming het niet meer en zitten wij met 2 kleine kinderen (<2 jaar, dus alleen kruipen en weinig lopen) in de kou.
Volgens de website van feenstra is voor 10 uur gebeld dezelfde dag nog een servicemonteur aanwezig om het probleem op te lossen.... yeah right! Ik heb al 3 maal gebeld sinds zaterdag en tot op heden nog altijd niemand langs geweest....
Bellen naar het storingsnummer om te klagen heeft geen zin, dit is slechts een call center die alleen maar berichten doorgeeft (als ze dat al doen...), klagen bij de vestiging zelf (Capelle in dit geval) heeft ook geen zin anders dat de naam George Haller als persoon om aan te schrijven is werd doorgegeven. Klacht invullen op het reactieformulier op de website van feenstra lijkt ook vergeefse moeite, ook daar geen reactie op!
Ik heb ook VEH ingeschakeld om wat meer druk op feenstra te zetten maar of dit helpt is de vraag (het is tenslotte een betalende adverteerder van de VEH!)
Als iemand anders weet of er bij een instantie (branch organisatie oid) meer te halen valt houd ik mij aangenomen!
Iedereen verder succes met de "service" van deze firma!
Volgens de website van feenstra is voor 10 uur gebeld dezelfde dag nog een servicemonteur aanwezig om het probleem op te lossen.... yeah right! Ik heb al 3 maal gebeld sinds zaterdag en tot op heden nog altijd niemand langs geweest....
Bellen naar het storingsnummer om te klagen heeft geen zin, dit is slechts een call center die alleen maar berichten doorgeeft (als ze dat al doen...), klagen bij de vestiging zelf (Capelle in dit geval) heeft ook geen zin anders dat de naam George Haller als persoon om aan te schrijven is werd doorgegeven. Klacht invullen op het reactieformulier op de website van feenstra lijkt ook vergeefse moeite, ook daar geen reactie op!
Ik heb ook VEH ingeschakeld om wat meer druk op feenstra te zetten maar of dit helpt is de vraag (het is tenslotte een betalende adverteerder van de VEH!)
Als iemand anders weet of er bij een instantie (branch organisatie oid) meer te halen valt houd ik mij aangenomen!
Iedereen verder succes met de "service" van deze firma!
Re: feenstra
nog even als aanvulling op vorige bericht:
Ik klaag over feenstra, maar wil er wél bij vermelden dat de monteur(s) die tot nu toe bij ons langs geweest zijn hier weinig tot geen blaam in treffen. Zij doen hun werk wél goed en krijgen van veel mensen de wind van voren omdat "het gezicht" van feenstra zijn. Dus bij deze een compliment aan deze heren en een snauw naar de kwaliteitsafdeling van hun kantoor want daar zit het echte probleem!
Ik klaag over feenstra, maar wil er wél bij vermelden dat de monteur(s) die tot nu toe bij ons langs geweest zijn hier weinig tot geen blaam in treffen. Zij doen hun werk wél goed en krijgen van veel mensen de wind van voren omdat "het gezicht" van feenstra zijn. Dus bij deze een compliment aan deze heren en een snauw naar de kwaliteitsafdeling van hun kantoor want daar zit het echte probleem!