Pagina 1 van 1
T-mobile reperatie extreem lang.
Geplaatst: 14 jan 2009 19:26
door mceddie
Ik heb op 2 december mijn telefoon laten op sturen voor reperatie onder garantie termijn, inmiddels heb ik hem nog steeds niet terug en zit dus zonder telefoon. Mijn vraag is kan ik hier een vergoeding voor vragen?
Alvast bedankt
Re: T-mobile reperatie extreem lang.
Geplaatst: 16 jan 2009 12:02
door SonDua
Ik heb 2 maanden moeten wachten op mijn toestel. Je kan de klantenservice opbellen en de helft van je abbonements kosten terug vragen. Als je geen leentoestel hebt gekregen, en je abbonement helemaal niet heb kunnen gebruiken, kun je alles terug gestort krijgen. Hier had de klantenservice van Vodafone geen probleem over gedaan bij mij.
Verder kan ik je zeggen dat je een brief kan sturen naar de Hoofdkantoor(afdeling klachten).
Re: T-mobile reperatie extreem lang.
Geplaatst: 27 jan 2009 06:48
door Razend
ik had mijn toestel net ontvangen en het display was stuk. meteen aangetekend teruggestuurd, en toen maanden gewacht. heb wel 7 euro verzendkosten terug gehad al beloofde de helpdesk me 22,50.
uiteindelijk kon ik of een nieuw toestel krijgen of onder het abonnement uit en ik wilde niet meer met T-mobile in zee gaan nadat ze in plaats van 2 weken me maanden lieten wachten.
Toen ze me belden beloofden ze mijn eigen nummer terug te geven binnen 5 werkdagen, ook daar wacht ik nu alweer enige weken op.
Die beloftes kun je beter niet serieus nemen.
Denk dat je al blij moet zijn als je dat toestel ooit terug krijgt.
Ben benieuwd!!
succes, jack