Pagina 1 van 1
Brugman keukens
Geplaatst: 14 jan 2009 22:42
door Gerda70
Wij hebben een keuken gekocht Bij Brugman keukens. De keuken is in week 48 geleverd. In het weekend zijn we de keuken gaan plaatsen. We kwamen tot de ontdekking dat het granieten keuken blad te groot was. Het was 1 cm groter dan op de tekening. We hebben vervolgens contact opgenomen met de klanten service. Je krijgt geen gelijk van hun. je plaatst zelf je keuken, dus het is je eigen schuld. We hadden de muur niet mogen stuccen. Enz, enz. Na een week op en neer gebel kwamen ze tot de conclusie om een monteur te sturen. De monteur is geweest het was de fout van Brugman. Hij heeft de nieuwe maten opgemeten en het blad meegenomen voor de kleur code. Dit was week 49. Wij zijn verder gegaan met de keuken. Blijkt er een design fout in te zitten. We hebben 17cm tussen 2 open slaande deuren om de borden eruit te halen. Weer contact met brugman. De zelfde verwijten. Vervolgens donderdag 18-12 gebeld over hoe en wat er nu zou gebeuren, want ze zeiden steeds we nemen contact met u op en we hadden nog steeds geen antwoorden. Toen kregen we te horen, sorry wij gaan nu 2 weken dicht. In Januarie krijgt u van ons een antwoord. Inmiddels hebben wij een brief gestuurd, dat wij antwoorden willen en of ze bereid zijn een schade vergoeding te doen Want wij zitten in middels op het einde van het jaar al 6 weken zonder keuken. Op maandag 5 januarie word er contact opgenomen dat de brief ontvangen is. Dinsdag bellen ze dat we vandaag (14-1-2009) het blad geleverd krijgen. Woensdag bellen ze over de design fout, of wij een idee hebben hoe het opgelost kan worden. Inmiddels hebben ze toegzegd dat we een diner chique krijgen als schade vergoeding. (Wel zielig dat als je over een schade vergoeding praat, ze ineens wel iets kunnen toezeggen) Vandaag 14-1-2009 hebben we inderdaad het blad gekregen. deze heeft precies dezelfde maat als de vorige, dus het is alweer fout. We hebben nog steeds geen antwoord wat ze met het design fout gaan doen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en elke keer ligt het bij een collega die je terug belt. Ze maken reclame van klanten service hier en daar. Maar in werkelijkheid. Je moet van te voren alles betaald hebben, en dan is het voor hun afgedaan met de service.
Zijn er mensen die dit ook meegemaakt hebben en misschien tips voor ons hebben. Wij weten het niet meer en we zitten inmiddels al 9 weken zonder keuken.
Re: Brugman keukens
Geplaatst: 14 jan 2009 23:33
door zelfstandigste
slijp het blad af. (beter te groot als te klein)
zet glazen in de kast. (heeft u bij het openen van één deur ook 17cm? Of moeten er daarvoor echt 2 open geslagen worden?)
Geniet van het chique diner. en geniet van de zelf geplaatste keuken.
wat anders?
De keuken is in week 48 geleverd
Wij weten het niet meer en we zitten inmiddels al 9 weken zonder keuken.
Re: Brugman keukens
Geplaatst: 14 jan 2009 23:47
door pfffff
Of breek wat stucwerk af en laat het blad daar een cm in verdwijnen.
Als jullie verder gaan reclameren, sla dat dineetje dan resoluut af ( schriftelijk)
Re: Brugman keukens
Geplaatst: 15 jan 2009 07:53
door Gerda70
het is een hoekkast. 1 deur gaat maar 90graden open ivm de afzuigkap. Hier kan geen klink op geplaatst worden, omdat anders het andere deurtje niet openen gaat. Afslijpen is geen optie, hij is aan 1 kant te groot, aan de andere kant te klein. Ze hebben er een verkeerde koek ingeslepen.
Re: Brugman keukens
Geplaatst: 15 jan 2009 08:57
door keukenspecialist
je plaatst zelf je keuken
Had maar iets meer betaald en door een keukenmonteur de keuken laten zetten. Dan had je al 9 weken plezier van je keuken gehad.
Verkeerde bezuiniging dus.
KS
Re: Brugman keukens
Geplaatst: 15 jan 2009 09:24
door Dilay
Juist om die reden hebben wij ook besloten om de keuken te laten plaatsen door de keukenboer zelf. Onze vorige keuken hadden we door een andere laten doen, was idd veel goedkoper. Maar bij deze nemen we geen risico. Al hebben we met onze huidige geen problemen gehad. Je weet maar nooit he?
Hoop dat jullie eruit komen!
Re: Brugman keukens
Geplaatst: 15 jan 2009 09:28
door rayke
Had maar iets meer betaald en door een keukenmonteur de keuken laten zetten
Heeft niets te maken met de planfout van de kast naast de afzuigkap.
Ook een keukenmonteur lost dat niet op.
Brugman schriftelijk aansprakelijk stellen voor de fouten.
Termijn stellen (6 wkn) dat dit opgelost dient te zijn, anders de overeenkomst ontbinden en geld terug.
Alles schriftelijk doen met verzoek tot ontvangstbevestiging. Elke afspraak, ook telefonische, schriftelijk bevestigen.
Wie z'n billen brand moet nou eenmaal op de blaren zitten.
Re: Brugman keukens
Geplaatst: 15 jan 2009 10:35
door zelfstandigste
Heeft niets te maken met de planfout van de kast naast de afzuigkap.
Ook een keukenmonteur lost dat niet op.
Nee?......... Paar nieuwe scharnieren, deuren koppelen zodat klant keuken kan gebruiken. Af fabriek nieuwe deuren regelen (knikdeuren).
Brugman schriftelijk aansprakelijk stellen voor de fouten.
dat zowieso!
Wie z'n billen brand moet nou eenmaal op de blaren zitten.
Dat geldt voor iedereen in deze............
hij is aan 1 kant te groot, aan de andere kant te klein. Ze hebben er een verkeerde koek ingeslepen.
De humor ligt op straat ......... eeeeh in de keuken;
sorry.....