Pagina 1 van 1

Theater de Tamboer Hoogeveen - Cirque Magnique

Geplaatst: 15 jan 2009 13:56
door karpiet
Vrijdag 2 januari jl. gingen wij naar de Tamboer om de voorstelling Cirque Magnifique te bezoeken. Helaas stonden wij, samen met nog meer mensen, voor een dichte deur, omdat er een verkeerde aanvangstijd op de toegangskaarten stond vermeld.

Ik heb de volgende dag gebeld met De Tamboer, en zij gaven aan dat ik de kaarten terug moest sturen en dat het dan vergoed zou worden.
Ik heb dit netjes gedaan + een declaratie van de reiskosten. Dit leek me niet onredelijk omdat we helemaal uit Assen waren gekomen.

Tot mijn verbazing zijn de kaarten wel vergoed, maar niet de reiskosten!
Heb ik nu recht op vergoeding of ben ik afhankelijk van de "goedheid"van de Tamboer :?: :?:

Re: Theater de Tamboer Hoogeveen - Cirque Magnique

Geplaatst: 17 jan 2009 08:33
door MLF
U krijgt geen reiskosten (dat ik hier nog op reageer ook!!!!!!!!!) en geen serviceksoten terug, alleen de prijs van het kaartje.

Re: Theater de Tamboer Hoogeveen - Cirque Magnique

Geplaatst: 17 jan 2009 09:14
door karpiet
Ik zie de logica daar niet van in!! Het is niet onze fout maar die van de Tamboer!!

Re: Theater de Tamboer Hoogeveen - Cirque Magnique

Geplaatst: 17 jan 2009 09:47
door Remster
Helemaal uit assen? da's wel 35 kilometer.

Ik snap dat het heel vervelend is als je door de fout van een ander een leuke voorstelling mist, maar je begrijpt toch hopelijk zelf ook wel dat de tamboer niet aan reiskostenvergoedingen doet.

Hoe zou je reageren als je bv. in hoogeveen een nieuwe broek had gekocht waarvan thuis blijkt dat er een gat in zit. Je krijgt dan van de kledingwinkel je geld terug. Vraag je dan ook reiskostenvergoeding?

**** happens. soms heb je wat pech, jammer dan.