LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarschuwing! valse voorwendsels Gigakozijnen !

Goede of slechte ervaringen met aannemers, installateurs en/of glazenwassers? Geef hier jouw mening.
Carla46

Waarschuwing! valse voorwendsels Gigakozijnen !

Ongelezen bericht door Carla46 »

Onlangs was er een man van dit bedrijf bij mij aan de deur.
Hij vroeg of wij informatie wilden over kunststof kozijnen. Ik zou het met mijn man overleggen en hem dan daarover terugbellen, dit alles is inmiddels al maanden geleden. Toen ik hem terug wilde bellen heb ik even op hun site gekeken . Toen ik op de site keek merkte ik op dat ze bij het VKG (vereniging kunststof Gevelelementenindustrie) waren aangesloten. Toen ik deze gebeld heb, ben ik erop gewezen dat Gigakozijn zeker geen lid bij hun waren. Ik schrok een beetje en mijn vraag is eigenlijk, zijn dit valse voorwendselen en hoe moet ik kunststof kozijnen kopen die niet te duur zijn met goede voorwaarden? Kan iemand mij hierbij helpen?

Groetjes Carla

Frank68

Re: Waarschuwing! valse voorwendsels Gigakozijnen !

Ongelezen bericht door Frank68 »

Beste Carla,

Je kunt rustig kopen zonder een VKG keurmerk, maar betaal nimmer en nooit iets aan. Er zijn wel zoveel aanbieders op deze markt dat aanbetaling echt niet hoeft. Wij zijn in zee gegaan met Design Bouw uit Enschede, deze hebben wel VKG maar ondanks dat komen zij ook veel afspraken niet na, maar goed het zit er nu eenmaal in en we hebben betaald en we wachten maar af tot de laatste dingetjes klaar zijn. Een aanrader is, waar je ook koopt houdt als alles niet klaar is een paar honderd euro achter voor de kleine dingetjes die een grote ergenis kunnen worden. Wat bij ons het geval is.

Mvg Saskia

Gesloten