Bon prix de schaamte voorbij !
Geplaatst: 16 jan 2009 12:30
Op 16 november 4 artikelen besteld bij bon prix en direct betaald met ideal. Artikelen zouden binnen 7 dagen geleverd worden..niet dus.
Taal nog teken van Bon Prix over vertraging. Zelf gaan informeren middels de mail waarbij ik in contact kom met Mevr. Yvonne Kruijt die in mijn ervaring ( door moedwil of onkunde ) zeer tekort schiet bij de beantwoording van de gestelde vragen.
Op 04/12/08 worden 3 artikelen geleverd, en alle artikelen ( dus ook de jas die niet bij de levering zat) weer in rekening gebracht. Ik mail naar aanleiding van deze factuur weer naar Mevr. Yvonne Kruijt maar ben na de inmiddels opgedane ervaring met deze vertegenwoordiger van Bon Prix niet gerust en besluit toch maar te bellen ( dezelfde dag 04/12/08) met de klantenservice. Ik word zeer netjes en uiterst correct geholpen door een vriendelijke medewerker die mij kan vertellen dat ik de factuur als niet verzonden mag beschouwen omdat het gehele bedrag inderdaad al voldaan is en er niets openstaat aan betalingen.
De jas wordt gelukkig later in december nog nageleverd. Dat was dus een keer en vervolgens nooit meer Bon Prix zoals ik ook heb aangegeven in een enquete van Bon Prix die een zeer therapeutische werking had daar ik gelijk mijn onvrede over de slechte service van Mevr. Yvonne Kruijt en dus Bon Prix kon ventileren .
... totdat in januari en nieuwe factuur namens Bon Prix ondertekend door Mevr. Yvonne Kruijt van 5,90 binnen komt. Er zouden meerdere bestellingen hebben plaatsgevonden, verschillende factureringen hebben plaatsgevonden. Na weer contact te hebben opgenomen via de oude mailwisseling met Mevr. Yvonne Kruijt vliegen de onwaarheden je vrolijk om de oren want wat hun in de administratie hebben staan is hoe het gebeurd is en niet anders.
Ik weet niet of die Mevr. Yvonne Kruijt wel echt bestaat , wat ik wel weet is dat Bon Prix uiteindelijk de hoofdverantwoordelijke in deze zaak is en dat ik er inmiddels goed ziek van ben. Ehr ..en nee, geen schizofrenie, als ik meerdere bestellingen zou hebben geplaatst dan had ik dit echt wel geweten!
Zijn er meer mensen met een dergelijk evaring met Bon Prix en hebben ze misschien een goede tip. Het gaat mij niet eens zo zeer om de 6 euro die ik volgens hun moet betalen maar om de zeer klantonvriendelijke en incorrecte manier waarop je als klant bij Bon Prix wordt behandeld. Service en omgangsmanieren die op zijn minst binnen de huidige fatsoensnorm verwacht mogen worden zijn ver te zoeken, zeg maar gerust de schaamte voorbij!
Taal nog teken van Bon Prix over vertraging. Zelf gaan informeren middels de mail waarbij ik in contact kom met Mevr. Yvonne Kruijt die in mijn ervaring ( door moedwil of onkunde ) zeer tekort schiet bij de beantwoording van de gestelde vragen.
Op 04/12/08 worden 3 artikelen geleverd, en alle artikelen ( dus ook de jas die niet bij de levering zat) weer in rekening gebracht. Ik mail naar aanleiding van deze factuur weer naar Mevr. Yvonne Kruijt maar ben na de inmiddels opgedane ervaring met deze vertegenwoordiger van Bon Prix niet gerust en besluit toch maar te bellen ( dezelfde dag 04/12/08) met de klantenservice. Ik word zeer netjes en uiterst correct geholpen door een vriendelijke medewerker die mij kan vertellen dat ik de factuur als niet verzonden mag beschouwen omdat het gehele bedrag inderdaad al voldaan is en er niets openstaat aan betalingen.
De jas wordt gelukkig later in december nog nageleverd. Dat was dus een keer en vervolgens nooit meer Bon Prix zoals ik ook heb aangegeven in een enquete van Bon Prix die een zeer therapeutische werking had daar ik gelijk mijn onvrede over de slechte service van Mevr. Yvonne Kruijt en dus Bon Prix kon ventileren .
... totdat in januari en nieuwe factuur namens Bon Prix ondertekend door Mevr. Yvonne Kruijt van 5,90 binnen komt. Er zouden meerdere bestellingen hebben plaatsgevonden, verschillende factureringen hebben plaatsgevonden. Na weer contact te hebben opgenomen via de oude mailwisseling met Mevr. Yvonne Kruijt vliegen de onwaarheden je vrolijk om de oren want wat hun in de administratie hebben staan is hoe het gebeurd is en niet anders.
Ik weet niet of die Mevr. Yvonne Kruijt wel echt bestaat , wat ik wel weet is dat Bon Prix uiteindelijk de hoofdverantwoordelijke in deze zaak is en dat ik er inmiddels goed ziek van ben. Ehr ..en nee, geen schizofrenie, als ik meerdere bestellingen zou hebben geplaatst dan had ik dit echt wel geweten!
Zijn er meer mensen met een dergelijk evaring met Bon Prix en hebben ze misschien een goede tip. Het gaat mij niet eens zo zeer om de 6 euro die ik volgens hun moet betalen maar om de zeer klantonvriendelijke en incorrecte manier waarop je als klant bij Bon Prix wordt behandeld. Service en omgangsmanieren die op zijn minst binnen de huidige fatsoensnorm verwacht mogen worden zijn ver te zoeken, zeg maar gerust de schaamte voorbij!