Tele-2 agressieve klantenwinning
Geplaatst: 05 apr 2003 09:02
Onlangs wed ik gebeld door Tele-2 met de vraag of ik lid zou worden, hierop heb ik geantwoord dat ze mij informatie mochten toesturen, "Ja wij gaan dit nu dit gesprek opnemen, klonk het ineens maar daar is dus niet gezegt dat ik lid zou worden, allleen toesturen info. Nog geen 48 later werd ik schriftelijk gefeliciteerd met het feit dat ik lid was geworden en dat ik binnen 5 dagen kon annuleren. Gelijk geannuleerd, want als het op zo'n manier gaat hoeft het van mij niet. Twee dagen hierna weer een brief van Tele2 met mijn klantennummer (terwijl ik dat niet was) en sinds dien als ik wilde bellen kreeg ik een Tele-2 bandje. Weer Tele2 gebeld, doorverwezen naar KPN die toen vervolgens een formulier heeft toegestuurd waarin ik weer lid mocht worden van KPN (Nooit weggeweest daar)en na 3 werkdagen nadien was het weer voor elkaar (Dus 7 dagen niet kunnen bellen en een hoop niet gratis nummers moeten bellen om dit weer recht te krijgen. WEES GEWAARSCHUWD MET TELE2 !!!