Morres meubel stelt constant levering uit.
Geplaatst: 20 jan 2009 16:56
Ik bestelde op 25 september 2008 een 3tal meubels bij Morres.
Het hele spul zou in week 51 van 2008 bij me bezorgd worden.
De eerste leveringsdatum konden ze niet nakomen, de tweede ook niet ( week 3 van januari) toen werd het week 4, en dat is het nu, maar ik hoorde maar weer niets, dus maar weer bellen, en nu lukt de derde leveringsdatum ook weer niet!
Heb uiteraard een aantal keren mijn onvrede uitgesproken, maar het mag niet baten.
Heel wat keren gebeld, en daarnaast ook gemaild.
De koop ontbinden is ook geen optie want dan moet ik elders meubels uit gaan zoeken , waarbij er alweer een levertijd aan vast zit. Dat schiet ook niet op.
De meubels zijn nu bij de opslag binnen, maar ik hoef er niet op te rekenen dat ik het binnen een week heb,.afhandeling etc.. het duurt al snel nog eens 2 weken werd mij verteld.
Kortom 25 september meubels gekocht, en wacht nog steeds...
En ik weet nog steeds niet wanneer ik ze krijg.
Houden me steeds aan het lijntje, maar ik moet ze wel zelf steeds bellen. Service van niks en daarbij ook niet aan hun eigen leveringsdata`s kunnen houden.
Mensen die mijn meubels overnemen vragen ook al constant wanneer ze ze op kunnen komen halen.
Ook dat heb ik doorgegeven , maar het mag allemaal niet baten.
Dus mocht je overwegen ooit daar meubels te kopen, houd rekening met een extreem lange levertijd!
Bomen moesten denk ik nog gekapt worden voor die meubels
Het hele spul zou in week 51 van 2008 bij me bezorgd worden.
De eerste leveringsdatum konden ze niet nakomen, de tweede ook niet ( week 3 van januari) toen werd het week 4, en dat is het nu, maar ik hoorde maar weer niets, dus maar weer bellen, en nu lukt de derde leveringsdatum ook weer niet!
Heb uiteraard een aantal keren mijn onvrede uitgesproken, maar het mag niet baten.
Heel wat keren gebeld, en daarnaast ook gemaild.
De koop ontbinden is ook geen optie want dan moet ik elders meubels uit gaan zoeken , waarbij er alweer een levertijd aan vast zit. Dat schiet ook niet op.
De meubels zijn nu bij de opslag binnen, maar ik hoef er niet op te rekenen dat ik het binnen een week heb,.afhandeling etc.. het duurt al snel nog eens 2 weken werd mij verteld.
Kortom 25 september meubels gekocht, en wacht nog steeds...
En ik weet nog steeds niet wanneer ik ze krijg.
Houden me steeds aan het lijntje, maar ik moet ze wel zelf steeds bellen. Service van niks en daarbij ook niet aan hun eigen leveringsdata`s kunnen houden.
Mensen die mijn meubels overnemen vragen ook al constant wanneer ze ze op kunnen komen halen.
Ook dat heb ik doorgegeven , maar het mag allemaal niet baten.
Dus mocht je overwegen ooit daar meubels te kopen, houd rekening met een extreem lange levertijd!
Bomen moesten denk ik nog gekapt worden voor die meubels