Pagina 1 van 1

ziggo altijd nog onbekwaam

Geplaatst: 21 jan 2009 12:08
door josorie
Het radarteam zou Ziggo na december 2008- de tijd die ziggo nodig had om de problemen alsook de bereikbaarheid van het bedrijf te verbeteren- wederom op het matje omdat er bij Ziggo niets verandert is!!! de problemen blijven voortduren.

Radar u kunt de Ziggo directie wederom uitnodigen (als u hen tenminste voor die uitnodiging bereiken kunt......)

Mijn probleem:

3 weken geen telefoonverbinding (zonder opgave van redenen)
helpdesk onbereikbaar
geen feedback mogelijk
probleem wordt dud niet opgelost
schade door mij geleden door onbereikbaarheid en hoge kosten mobiele telefoon

Re: ziggo altijd nog onbekwaam

Geplaatst: 21 jan 2009 13:28
door ricardovdberk
Helemaal met u eens.... heb ook al meerdere keren een mail gestuurd waar geen feedback op kwam.......in totaal al uren aan de lijn gehangen waarvan in totaal echt min effectief met ziggo.....nee nog even en ik kap het hele ziggo gebeuren af......Radar roep ze nog eens op het matje aub.

Bedankt

Re: ziggo altijd nog onbekwaam

Geplaatst: 21 jan 2009 21:44
door kommerenkwel
Inderdaag, rampzalig dat Ziggo. Meerdere malen is mij toegezegd (zelfs per brief) dat mijn nieuwe alles in 1 abonnement binnen 48 uren geactiveerd zou worden. Ik wacht nu al 3 weken ! Telefonisch haast onmogelijk ze te pakken te krijgen en wanneer je denkt tot 22.00 uur te kunnen bellen (zie website) vergeet het maar. De afdeling wijzigingen is na 20.00 uur naar huis. Tros Radar kunt u Ziggo nog een keertje uitnodigen (of durven ze niet meer ?).
B.Brugman

Re: ziggo altijd nog onbekwaam

Geplaatst: 22 jan 2009 16:33
door josorie
Ik mag toch inmiddels veronderstellen dat de Ziggo directie binnenkort 30 minuten lang onder een uiterst koude straal wordt gezet, gelijk aan de gemiddelde tijd die je als klant in de wacht wordt gezet zonder dat je verlost wordt van de problemen op het terrein van internet, tv en telefonie