T-Mobile Afhandeling reparatie(vervanging)
Geplaatst: 23 jan 2009 16:22
Hallo,ik heb een probleem met T-mobile.
Mijn mobiel (Nokia n-95 8gb) van ongeveer 4 maanden oud kreeg mankementen, het toestel schakelde zichzelf uit terwijl ik er 100% zeker van was dat de batterij volledig was opgeladen en dat ik het toestel had aangezet.Vervolgens kon ik het toestel niet meer op de normale manier aanzetten dit kon alleen nog maar door de batterij uit het toestel te halen en weer opnieuw te plaatsen,dan functioneerde het toestel weer normaal en naar een aantal dagen was het weer hetzelfde verhaal. Op 24-12-08 ben ik met de klacht en het uitgeschakelde toestel naar de T-Mobile shop gegaan die constateerden het probleem en gaven aan dat het waarschijnlijk een software probleem was en besloten om het toestel op te sturen naar hun reparatiedienst (Solid Vision), ik heb toen nog wel duidelijk aangegeven dat ik geen genoegen neem met een swap toestel en dit ook op de reparatie bon laten zetten. Op 16-01-09 werd ik gebeld door de T-Mobileshop met de mededeling dat mijn toestel total loss was ivm: val-stoot-drukschade en vochtschade. T-Mobile adviseerde mij een nieuw toestel aan te schaffen. Zeer verbaasd en zeker wetend dat mijn toestel nooit gevallen is en nooit vochtig is geweest ben ik naar de T-Mobile shop gegaan en heb een second opinion aan gevraagd dit kon, alleen tot mijn stomme verbazing wordt het toestel dan weer naar hetzelfde bedrijf gestuurd (Solid Vision). Ik heb duidelijk aangegeven dat ik het hier niet mee eens ben (de uitkomst laat zich dan wel raden), naar lang aandringen van mijn kant geeft de medewerker van de shop aan dat er in een plaats ongeveer 15 km verderop een Nokia Service point zit en dat ik daar dan maar heen moet. Dat heb ik vervolgens gedaan en heb mijn toestel + reparatie papieren (total loss verklaring) daar afgegeven,en gevraagd of hun het toestel wilden nakijken en hun bevindingen op papier wilden zetten. 2 dagen later krijg ik bericht van het Nokia service point dat ze geen vochtschade hebben kunnen ontdekken maar wel een druppel tin, volgens hun was dit eerder een productie fout maar zeker geen val of vocht schade. Duidelijke zaak leek mij. Ik ben met het toestel en de bevindingen van het Nokia service point naar de T-Mobile shop terug gegaan en hier gaven ze aan dat het toestel weer op gestuurd moest worden. ik zou nu al meerdere keren terug gebeld worden door T-Mobile, maar hellaas niets en ook in de T-mobile winkel kan niemand mij helpen,zij geven allemaal aan dat ze eerst het toestel nogmaals willen bekijken en dan contact op willen nemen met Nokia. Kortom ik ben bedondert door T-Mobile en nu word ik ook nog aan het lijntje gehouden (Geen nieuw toestel en zelfs geen toezeggingen) Het is zeer frustreerend om op deze manier je gelijk te moeten bewijzen.Wat nu????????
Mijn mobiel (Nokia n-95 8gb) van ongeveer 4 maanden oud kreeg mankementen, het toestel schakelde zichzelf uit terwijl ik er 100% zeker van was dat de batterij volledig was opgeladen en dat ik het toestel had aangezet.Vervolgens kon ik het toestel niet meer op de normale manier aanzetten dit kon alleen nog maar door de batterij uit het toestel te halen en weer opnieuw te plaatsen,dan functioneerde het toestel weer normaal en naar een aantal dagen was het weer hetzelfde verhaal. Op 24-12-08 ben ik met de klacht en het uitgeschakelde toestel naar de T-Mobile shop gegaan die constateerden het probleem en gaven aan dat het waarschijnlijk een software probleem was en besloten om het toestel op te sturen naar hun reparatiedienst (Solid Vision), ik heb toen nog wel duidelijk aangegeven dat ik geen genoegen neem met een swap toestel en dit ook op de reparatie bon laten zetten. Op 16-01-09 werd ik gebeld door de T-Mobileshop met de mededeling dat mijn toestel total loss was ivm: val-stoot-drukschade en vochtschade. T-Mobile adviseerde mij een nieuw toestel aan te schaffen. Zeer verbaasd en zeker wetend dat mijn toestel nooit gevallen is en nooit vochtig is geweest ben ik naar de T-Mobile shop gegaan en heb een second opinion aan gevraagd dit kon, alleen tot mijn stomme verbazing wordt het toestel dan weer naar hetzelfde bedrijf gestuurd (Solid Vision). Ik heb duidelijk aangegeven dat ik het hier niet mee eens ben (de uitkomst laat zich dan wel raden), naar lang aandringen van mijn kant geeft de medewerker van de shop aan dat er in een plaats ongeveer 15 km verderop een Nokia Service point zit en dat ik daar dan maar heen moet. Dat heb ik vervolgens gedaan en heb mijn toestel + reparatie papieren (total loss verklaring) daar afgegeven,en gevraagd of hun het toestel wilden nakijken en hun bevindingen op papier wilden zetten. 2 dagen later krijg ik bericht van het Nokia service point dat ze geen vochtschade hebben kunnen ontdekken maar wel een druppel tin, volgens hun was dit eerder een productie fout maar zeker geen val of vocht schade. Duidelijke zaak leek mij. Ik ben met het toestel en de bevindingen van het Nokia service point naar de T-Mobile shop terug gegaan en hier gaven ze aan dat het toestel weer op gestuurd moest worden. ik zou nu al meerdere keren terug gebeld worden door T-Mobile, maar hellaas niets en ook in de T-mobile winkel kan niemand mij helpen,zij geven allemaal aan dat ze eerst het toestel nogmaals willen bekijken en dan contact op willen nemen met Nokia. Kortom ik ben bedondert door T-Mobile en nu word ik ook nog aan het lijntje gehouden (Geen nieuw toestel en zelfs geen toezeggingen) Het is zeer frustreerend om op deze manier je gelijk te moeten bewijzen.Wat nu????????