abonnement aanvragen van KPN, bij primafoon
Geplaatst: 18 nov 2002 22:51
Geachte Radar, hierbij wil ik mijn beklacht doen over KPN.
Onlangs ging ik naar de primafoon om een abonnement af te sluiten voor een mobiele telefoon. Je moet je paspoort meenemen om dat te kunnen doen. Vervolgens verkoopt een medewerker van de primafoon je een telefoon die JIJ leuk vindt. Maar helaas hij gaat in het magazijn kijken en wat blijkt, hij is uitverkocht. Maar meneer maak u niet druk over twee dagen is hij binnen. Na drie dagen maar eens even gebeld met een standaard nummer waar je in een callcenter uit komt. Meneer ik kan niet in de vooraad kijken, u kunt het beste naar de primafoon zelf gaan.( waarvoor bel ik dit nummer dan ) Nou toen dat maar gedaan. Kreeg ik weer een andere medewerker die mij kon vertellen dat hij nog niet binnen was, en een termijn kon ze al helemaal niet zeggen. Hoe de collega erbij kwam dat hij binnen twee dagen binnen was, dat vond ze vreemd, want toezeggingen werden er nooit gedaan. Maar goed uit eindelijk na ruim een week was mijn bestelde telefoon binnen. Ik weer naar de primafoon, alles weer geregeld, en toen kwam het volgende om de hoek kijken. Ik werd niet geacepteerd bij het hoofdkantoor, ik kreeg de telefoon dus weer niet mee. Ik moest na het weekend maar met het hoofdkantoor bellen om te vragen waar het probleem lag van de weigering.Dat konden ze niet zien bij de primafoon. Dus zo gezegd zo gedaan, ik bel vandaag naar het hoofdkantoor. Nou Meneer was het antwoordt, we hebben een achterstand in aanvragen. En ja u aanvraag is al verwijdert dus ik kan u niet vertellen waarom u geweigerd bent. Gaat u maar naar de primafoon om een nieuwe aanvraag te doen.
Nou wordt je hier nou niet helemaal chagarijnig van????
Ben ik de enige met dit probleem???
Maar nu begrijp ik waarom het zo slecht gaat met KPN, want een echte klantgerichte service kunnen ze niet bieden!!!
Tros radar, hebben jullie hier een verklaring voor??
Onlangs ging ik naar de primafoon om een abonnement af te sluiten voor een mobiele telefoon. Je moet je paspoort meenemen om dat te kunnen doen. Vervolgens verkoopt een medewerker van de primafoon je een telefoon die JIJ leuk vindt. Maar helaas hij gaat in het magazijn kijken en wat blijkt, hij is uitverkocht. Maar meneer maak u niet druk over twee dagen is hij binnen. Na drie dagen maar eens even gebeld met een standaard nummer waar je in een callcenter uit komt. Meneer ik kan niet in de vooraad kijken, u kunt het beste naar de primafoon zelf gaan.( waarvoor bel ik dit nummer dan ) Nou toen dat maar gedaan. Kreeg ik weer een andere medewerker die mij kon vertellen dat hij nog niet binnen was, en een termijn kon ze al helemaal niet zeggen. Hoe de collega erbij kwam dat hij binnen twee dagen binnen was, dat vond ze vreemd, want toezeggingen werden er nooit gedaan. Maar goed uit eindelijk na ruim een week was mijn bestelde telefoon binnen. Ik weer naar de primafoon, alles weer geregeld, en toen kwam het volgende om de hoek kijken. Ik werd niet geacepteerd bij het hoofdkantoor, ik kreeg de telefoon dus weer niet mee. Ik moest na het weekend maar met het hoofdkantoor bellen om te vragen waar het probleem lag van de weigering.Dat konden ze niet zien bij de primafoon. Dus zo gezegd zo gedaan, ik bel vandaag naar het hoofdkantoor. Nou Meneer was het antwoordt, we hebben een achterstand in aanvragen. En ja u aanvraag is al verwijdert dus ik kan u niet vertellen waarom u geweigerd bent. Gaat u maar naar de primafoon om een nieuwe aanvraag te doen.
Nou wordt je hier nou niet helemaal chagarijnig van????
Ben ik de enige met dit probleem???
Maar nu begrijp ik waarom het zo slecht gaat met KPN, want een echte klantgerichte service kunnen ze niet bieden!!!
Tros radar, hebben jullie hier een verklaring voor??