Pagina 1 van 1

T- mobile!!!

Geplaatst: 26 jan 2009 18:10
door rubberduck82
Dag allen,

Ik zelf heb ook klachten met t-mobile, omtrent hun klantenbehandeling alsmede de reparatieservice voor een nieuw toestel, en de zgn SWAP toestellen, "Solid Vision

Verleden week heb ik T-mobile officieel schriftelijk ingebreke gesteld en schroom niet om verder de publiciteit op te zoeken. Zijn er al eveneens mensen die hiermee een juridische procedure hebben lopen??

Ik verneem graaag van jullie!

Groet, Kevin

Re: T- mobile!!!

Geplaatst: 26 jan 2009 20:30
door gerbou
Ik lig ook overhoop met T-MOBILE /SOLID VISION en heb morgen een afspraak met een jurist over de zaak.

Re: T- mobile!!!

Geplaatst: 26 jan 2009 20:32
door rubberduck82
dag gerbou,

HARTELIJK DANK VOOR JE SNELLE TERUGKOPPELING. Ik ben zelf werkzaam op een jurdische afdeling. Ik heb morgen ook nog contact met mijn collega hierover. Vandaag eindigt de fatale termijn op mijn ingebrekestelling. Ik heb ze 1 week de tijd gegeven als een redelijke termijnstelling.

Re: T- mobile!!!

Geplaatst: 27 jan 2009 06:31
door Razend
weten jullie na hoeveel tijd je ze in gebreke kunt stellen? ze hebben mijn eigen nummer niet terug gegeven en ik denk er ook aan dit aan te pakken want had na klachten al maanden gewacht voor ze me belden. toen beloofden ze mijn nummer terug te geven binnen 5 dagen en dat duurt nu ook al enkele weken. Wil mijn nummer terug.
hoe doe je zo'n ingebreke stelling en vanaf welke termijn kan dat?
groeten, jack

Re: T- mobile!!!

Geplaatst: 27 jan 2009 12:02
door gerbou
Kijk eens op: www.consuwijzer.nl of neem contact op met het juridischloket daar kun je wel wat informatie vinden.

Re: T- mobile!!!

Geplaatst: 30 jan 2009 12:52
door R.OBIN
Hallo,

Ik ben al 8 maanden bezig geweest voor een probleem met mijn toestel.

Had via ORANGE een sony ericson w950i bestel, naar 5 maanden kwamen de klachten.
Moest hem laten opsturen heb ik gedaan en kreeg hem terug maar nog steeds klachten..
Ondertussen had t-mobile orange overgenomen!
En toen werd het 10x erger dan verwacht..

Kreeg ook een zwaptoestel in mijn handen gedrukt terwijl ze zeiden u krijgt een nieuw toestel mevrouw.

Ik heb dan zo oke is goed,maar lever hem in goede staat en niet zoals ik had, ik had een beeldscherm waar ik niks op kon lezen zo bekrast was het.

Ben terug gegaan en even uitgelegt hoe ik erover denk en dat ik ook al bij trosradar dit aan het verspreiden ben..

En heb gisteren dus weeeer een nieuw toestel gekregen.
En dit is ineens wel een NIEUW toestel!


Dus heb 8 maanden moeite lopen doen voor een toestel, en zodra je zegt ik zit op trosradar kunnen ze ineens WEL een nieuw toestel leveren.

Re: T- mobile!!!

Geplaatst: 30 jan 2009 13:46
door R.OBIN
HEB EEN BEETJE TE SNEL GEREAGEERD!


Was mijn cdrom van me telefoon aan het instaleren..
En dacht ga ik even de fotos enzo op de pc zetten..

Alleen tot mijn grote verbazing kan mijn usb kabel NIET in mijn telefoon.
Mijn oplader past er ook NIET in!
Dus heb nu een telefoon die ik niet kan opladen.. :?


Dus ga zo maar weer even terug naar de T-mobile shop..
Ik laat het je weten.

Re: T- mobile!!!

Geplaatst: 30 jan 2009 17:22
door mschreuder
ik ben overgegaan van orange naar t-mobile.
waar ik tot nu toe tegen aan loop:

verschil in aanbod schriftelijk t.o.v. mondeling: goed opletten dus!
telefonisch bijna nooit de juiste personen te bereiken
t-mobile simcard wordt niet actief, als ik daar achteraan bel hebben ze de boel verkeerd in het systeem staan, gaat weken over heen voor iemand dit gaat oplossen.
eindelijk t-mobile actief, krijg ik de eerste factuur: beltegoed weg, terwijl ik die mee zou krijgen. dit kost ook weer 10 werkdagen om dit over te zetten, ik ben benieud of dat gaat lukken.

kortom: kennis van nul komma nul bij een groot deel van de medewerkers, weten hun weg niet in het systeem.
service is beroerd: initiatief ligt steeds bij klant en blijft bij de klant. elke actie binnen een probleem zul je zelf meerdere keren achteraan moeten.
alles duurt een eeuwigheid, tot nu toe nog niets direct opgelost.